| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
| Fri 1/6 |
今日6月1日係無冷氣日,
好彩今日冇P.E堂,
今日唔知係唔係熱得仔,
成日都好似做錯野,
一上電腦堂,
個個都嘩,
因為有冷氣涼,
放學番屋企睇'終極一班',
等到8點幾開冷氣,
一路食飯一路睇電視,
睇'溏心風暴',
好感人呀,
好彩果結局係完美姐!!!!
就黎考試啦,
要加油呀,
比心機!!!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-06-01 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| Wed 30/5 |
唉!!!現在好煩,
成日都聽到d人係錦提1個我唔想聽到既人既名,
好煩呀!!!!!
果死人毛毛康又無啦啦講左d野比譚洛軒聽,
死啦!!!!唔知佢會唔會知道呢!!!!!
今日放學同阿希同毛毛康整番好秩序比賽d野,
整到5點半,
番到屋企睇'終極一班',
睇到我喊,
好緊張呀!!!!
不過又就黎要考試,
要加油呀!!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-30 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
| Mon 28/5 |
一個禮拜冇開個電腦啦,
所以都冇打到日記,
打番之前啦,
星期二冇番學,
因為病到傻下傻下,
係屋企休息,
星期三有番學,
不過都係病下病下,
4點果時想快d番屋企,
不過又唔知要果個中史演講比賽,
要去到4點9,
果時個頭又超暈喎,
行番屋企果時到暈暈地,
番到屋企都zzz左啦!!!
星期四入左急政室,
之後係錦睇,
12點幾吊鹽水,
吊左兩包,
吊到6點幾,
之後就入法國醫院,
又要吊鹽水,
吊到星期六,
一共吊左五包,
我星期日夜晚先出院,
今日有番學,
不過D&T都暈暈地,
番到屋企開電腦睇'終極一班',
知道原來'惡作劇之吻'湘琴果間屋倒左關'終極一班'事,
現在做番之後我冇番d功課,
好煩呀!!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-28 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
| Mon 21/5 |
今日科學堂又轉左I.H,
數學堂冇野做,
生活教育落禮堂,
超悶呀!!!
D&T又整親,
差唔多落堂又嘔喎!!!!!
英文堂又要幫老師去影印,
中文堂冇咩野做,
因為Miss又請多3日,
最早都係星期五先番!!
放學去有禮特工隊,
有野食呀!!!!
好開心,
番到屋企睇'終極一班',
又未打比Miss梁,
原本想同阿練一齊打,
不過我部電話係姑媽到,
所以唔知阿練電話!!!!
遲d先打啦!!!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-21 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
| Sun 20/5 |
打番琴日同今日,
琴日借左d碟,
'美女食神'好好睇呀,
好感動!!!
睇左兩次,
第一次自己睇,
第二次陪阿妳媽睇!!!!
今日8點幾同阿媽去食早餐,
之後番屋企開電腦youtube睇'終極一班',
都好好睇呀!!!
不過都未見到唐禹哲呀!!
現在已經睇到第三集,
原本唔想睇,
因為就黎考試,
不過又悶,
麻麻地想溫,
所以就睇,
重有好多戲想睇,
不過都係等考完試先啦!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-20 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 84 | » |