| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
| Wed 25/4 |
今日都冇咩特別,
V.A Miss Chan係錦鬧人,
都唔知係唔係更年期,
之後中文堂默書,
I.S又默書,
英文堂冇咩野做,
數學堂原本唔洗上,
因為E班d人話Miss Tai冇番,
點知冇啦啦番左黎喎,
普通話堂都冇咩特別,
放學同關彤番屋企,
我番到屋企4點半,
所以睇到2集'一起喝采',
好悶呀!!
放學果時冇啦啦比張婷話,
'鄧麗欣生日快樂',
我超無奈喎,
一來我唔係叫鄧麗欣,
二來我唔係今日生日!!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-04-25 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 24 日 星期二  |
| Tue 24/4 |
打番之前,
星期六去左赤柱,
見到d好好笑既野,
番到T.K.O7點啦,
因為塞車,
星期日去慈雲山拜山,
11點幾去飲茶,
飲到2點幾,
超悶,
所以我同表哥表弟去玩,
星期一冇咩特別,
放學之後,
同關彤,阿希,Miss粱傾計,
之後行新都,
今日李sir係錦鬧人,
同平時唔同,
佢話忙,
所以心情唔係錦好喎!!!!!
放學同阿練同楠楠行街,
去慧安園抽卡,
抽到飛輪海簽名卡,
番到屋企5點半,
睇左陣'一起喝采',
係錦多!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-04-24 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
| Fri 20/4 |
今日中文堂Miss梁冇番,
第1堂溫書,
第2堂zzz,
I.H堂林伯講埋d無聊野,
超白痴,
英文堂默書&講書,
lunch係禮堂聽歌,
超high,
數學堂冇咩野做,
電腦堂悶,
放學同蘭蘭&楠楠行街,
抽左卡,
買左本YES!!!
送拼圖,
有Twins,Stephy,飛輪海,
不過冇飛輪海,
有Twins&Stephy,
但我又唔知買咩Twins定Stephy既拼圖,
我最後都買左Stephy,
番到屋企5點半,
8點幾打比阿練,
打屋企唔係屋企,
手提又唔通,
唔知佢點呢!!
好彩剛剛打到比阿練,
佢冇事,
好開心呀,
不過我今日上堂好悶呀!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-04-20 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
| Thu 19/4 |
今日好大風,
上數學堂Miss Tai話我要幫陳凱琪檢查手冊,
真係煩,
之係中史,
音樂堂楠楠,蘭蘭同王紹鋒play包,剪,揼,
輸左畫手,
體肓堂打排球,
好悶呀,
lunch上中文堂,
之後英文,
不過要翻譯比賽,
放學幫Miss梁查簿,
Miss梁同我講,
話聽日中文堂幫她做野,
因為Miss梁要睇醫生,
所以聽日唔洗上中文堂!!
我地查簿查到6點幾,
番到屋企到7點啦!!
唔該留C.M!!
|
| 刊登時間︰2007-04-19 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
| Wed 18/4 |
今日放學原本要長跑,
不過我冇跑到,
因為好長呀,
所以唔想跑,
番到屋企,
睇'一起喝采',
之後係錦上網找野!!
今日要多謝關彤,
借'花樣'比我睇!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-04-18 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 84 | » |