| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
| Wed 14/3 |
今朝派班相,
之後係錦叫d人簽名,
英文早讀,
又要比老師check閱讀報告,
第一個小息同蘭蘭落去食野,
科學堂王玉玲又遲放,
放學問阿琪,
叫佢還番本漫畫,
但冇還,
就知有d野,
原來比老師收左,
不過今日到期,
算啦!!!
聽日先還書啦!!!
之後同關彤一起行,
番到屋企,
睇'我們這一家'!!
唔該留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-03-14 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
| Mon 12/3 |
今日係教師發展日,
所以唔洗番學,
今朝同阿媽食早餐,
食完去慧安園還漫畫,
之後去租碟睇,
租左父子,新紮師妹3同追擊8月15睇,
聽日要番學啦,
今日係錦多!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-12 02:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 10 日 星期六  |
| Sat 10/3 |
今日食完早餐,
之後去奇趣買擦膠,
買完番屋企,
做功課,
做到4點幾,
去apm買筆,
買完去食日本野
食完去姨媽到,
番到屋企到10點幾啦!!
係錦多!!!
唔該番C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-03-10 04:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
| Fri 9/3 |
今日都冇咩特別,
放左學,
同關彤去抽咭,
之後去慧安園,
同關彤申請漫畫證,
同借漫畫,
番到屋企5點半,
睇十兄弟係錦喊,
睇完入歌落mp3到,
係錦多!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-03-09 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
| Thu 8/3 |
今日Miss Tai番左黎,
佢話患左先天性心臟病,
所以入左醫院,
放學果時,
自己番屋企,
睇下d YES Card
轉左'板',
好想抽呀!!
星期一冇得去AIA,
因為我阿媽冇得放假!!
唔制呀!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-08 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 84 | » |