| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 25 日 星期四  |
| Thu 25/1 |
今日數學堂,
有Miss來睇堂同錄影,
之後上中史,
小息後上music,
上完上體育堂,
又玩閃避球,
1:1打和,
lunch之後,
上中文,
上完上英文,
之後就放學,
要一個人走,
不過好彩見到霞霞阿業,
咪同佢地一齊走,
聽日有得開party,
好開心呀!!!
現在成日比人話,
同人講野都比人話,
我真係好想去番上年1C既日子,
唔洗成日比人話,
不過冇可能,
有d野都係永遠都冇可能!!!
唔該留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-01-25 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 23 日 星期二  |
| Tue 23/1 |
今日放學陪阿希貼敬師日d敬師卡,
之後見到Miss梁,
就同我地一齊走,
番到屋企食飯,
食完飯,
睇到d野令到我喊! |
| 刊登時間︰2007-01-23 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 20 日 星期六  |
| Sat 20/1 |
琴日有MP3收,
好開心,
不過自己部電腦冇咩歌,
希望有d好心人比d歌我啦!!! |
| 刊登時間︰2007-01-20 03:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
| Tue 16/1 |
今日派數學,
96分,
都ok,
之後派英文listening,
44.5,
差1分就合格啦!!!
writing:40分,
肥老,
GE合格,
不過係緊緊合格,之後派普通話,
30分,
合格呀!!!
上地理又派卷,
唔合格得29分,
之後中史又派,
又唔合格,
放左學去電腦室做功課,
做完阿希陪我去奇趣買生日禮物,
7點幾去海港食飯,
食完想買運動鞋,
但係又唔like!! |
| 刊登時間︰2007-01-16 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 84 | » |