| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 22 日 星期三  |
| Wed 22/11 |
今日中文無啦啦小測,
明明話下個禮拜一,
點知變左今日,
今日帶遮,
佢又冇咩落雨,
我唔帶,
佢又落雨,
放學之後去找Miss梁,
講下個禮拜二早會既稿,
超緊張,
驚台下比人話!!!
講完去找關彤同蘭蘭!!
我地5點半先走!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2006-11-22 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 21 日 星期二  |
| Tue 21/11 |
今朝要去禮堂早會,
超悶,
我同阿希下個禮拜要上台宣傳,
上數學堂,
派測驗卷,
我得28分,
唔合格呀!!
今年第一次呀,
比Miss Tai話我,
問我有冇溫書,
我話冇,
之後午息Miss Tai話嚇親佢,
我自己都嚇親啦!!!
好彩冇比我ma鬧姐!!!
放學之後I.H要補課,
點知係做Log Book,
我做到5點半,
我ma等左我一個鐘,
因為佢知我冇帶遮,
所以係學校等我!!
但係林sir又要我地做晒先比走,
之後蘭蘭做完,
話落去睇下阿希,關彤同華貞係唔係到,
點知我落到去佢地都走晒啦!!
蘭蘭走又唔等我!!!
我今晚打邊爐呀!!
好好味!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-11-21 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
2006 年 11 月 19 日 星期日  |
| Sun 19/11 |
不如講番星期五,
我地果日係旅行,
去北潭涌BBQ,
我地係最後一班到,
之後開爐,
原本韓日康開爐,
點知佢又唔識開,
嘉欣過黎幫我地開,
燒完play UNO,
之後曾倩彤(D班)話想play,
韓日康話唔比,
我都話唔比,
因為UNO係我,
我唔like比佢play!!!
之後佢爆粗,
唔比你play,
咪唔比你play,
唔洗爆粗牙,
副UFO係我,
我鐘意比邊個play就比邊個play,
你吹咩!!!!!!
好彩前面果兩個果頭太大,
令到我睇唔到黑板,
所以阿sir調左位,
唔洗同佢坐,
哈!哈!哈!
唔該留C.M!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-11-19 01:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| Thu 16/11 |
今日早知唔帶數學書啦!!
測驗都測左一堂,
之後中史又唔洗用書,
上音樂堂,
上到一半火警演習,
想食野,
不過好多人冇食到!!!
我同阿希上體育堂上到12點9,
之後1點阿希阿ma買左M記比佢食,
幫佢拎野!!!
我地搭地鐵去尖沙咀,
去文化中心比賽,
阿希M記都冇食到,
我當然都係冇食野啦!!!
超肚餓呀!!!
等到差唔多7點幾先有我食飯,
我比賽果時唔驚,
不過坐低就好驚,
阿希個編號係10幾,
而我係45,
所以佢比我早朗誦,
今日派埋個成績,
我79,
阿希78,
我高佢一分,
哈!哈!哈!
80分或以上有冠、亞、季,
我差一分炸!!!
唔制呀!!!
不過算啦!!!
聽日有我去旅行,
好開心呀!!!!
有BBQ架!!!!
好想快d到呀!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2006-11-16 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 84 | » |