| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| Wed 11/10 |
今日中文小測,
又數學小測,
重有中文補默!!
Miss Tai今日去聽講座,
所以有代課老師,
係男黎架!!!
超多人都唔鍾意佢!!!
我都唔鍾意架!!
痂線架,
佢叫我地25分鐘做完3頁,
超多人都未做晒!!!
以前Miss Tai都會問我地做晒未,
未做晒都會比多d時間我地,
但係個代課老師又唔問,
所以好多人未做晒!!
我覺得都會有好多人唔合格,
好彩我做晒!!
|
| 刊登時間︰2006-10-11 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| Tue 10/10 |
我現在好唔鍾意上地理堂呀!!
阿sir講野又悶,
我超想 !!!
放學去左家政室,
我d FD參加左派對小食比賽,
老師煮左d野食比佢地影相,
之後我地又試食,
雖然我無參加,
但係我都有得食!!!
哈!哈!哈!
d野食都好好味呀!!!
我因為驚撞日,
我參加左朗誦,
又唔想撞日,
所以咪唔參加!!!!
我真係好想參加呀!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-10 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| Mon 9/10 |
現在好憎上科學堂呀!!
因為又悶,
時間又過得慢!
放學果時痴線架,
無啦啦落大雨,
我又無帶傘,
好彩有人有帶!!!!
同我一齊去新都,
咪唔洗濕晒!! |
| 刊登時間︰2006-10-09 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| Sun 8/10 |
中秋節過完了,
我都係時候做功課啦!!!
聽日又要默書,
好煩呀!!!!!
重要背詩,
好辛苦呀!!
升左中學,
真係好多野做呀!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-08 12:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| Sat 7/10 |
今朝10點陳婷打黎嘈醒左我,
之後去食野,
我阿媽話佢冇帶銀包,
好彩我有帶錢啫,
如果唔係點算呀!!!!
之後番屋企拿番銀包,
搭車去旺角,
行左幾個鐘頭,
我買左四件衫,
好靚架,
四件都買左110蚊呀!!
四件都係旺角中心到買,
番到新都城,
想買番學鞋,
不過好貴,
差唔多160蚊,
我咪話唔靚唔買囉!!!!
我地差唔多5點幾先番到屋企,
今晚同陳婷去欣明苑都玩呀!!!
祝大家中秋節快樂!!!!
P.S留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-07 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 84 | » |