| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| Sat 30/9 |
今日9點幾比grandmother嘈醒叫飲茶,
之後行左陣,
就番屋企,
3點約左楊詠而去新都買禮物,
因為我地友愛大使要買禮物比全班,
不過阿sir比我地地50蚊,
只可以買得10個,
聽日話比你地聽買左d咩啦!!!
我去想今日同d FD貼紙相,
不過又唔可以去到錦遠呀!!
要影貼紙相都要去鑽石山,
雖然APM都有,
不過佢地話d質素唔好
我都可以去APM,
但係佢地話d質素唔好,
都係唔好去影啦!!!!!!
P.S留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2006-09-30 12:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| Fri 29/9 |
今朝早會升旗禮,
超級悶,
下午果時幫手做攤位果d工作人員,
所以我地第二個小息食野,
不過我都唔飽,
放學都要幫手,
之後佢地去M記,
我要番屋企拿漫畫,
原本今日帶埋,
但係又驚比人收,
拿完去M記搵佢地,
我番到去阿爸話冇買,
重話我唔帶電話,
佢話佢想叫我去買,
我明明琴日同阿爸講叫佢放工買野食比我,
又唔買喎,
超級 !!
P.S留C.M!! |
| 刊登時間︰2006-09-29 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| Thu 28/9 |
早上既時候阿sir,
成日都係果個講d野,
以前覺得唔係好想聽佢講野,
但係現在我覺得佢講d野好有道理!!
今日放學果時見到阿Rain(韓國果個),
不過只係見到少少,
個樣好可愛!!
之後番到屋企叫阿爸買野食,
佢買左M記既新野,
都幾好食呀!!
聽日有得做工作人員呀!!
P.S留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-09-28 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 27 日 星期三  |
| Wed 27/9 |
今日英文派測驗卷,
d成績都唔錯,
放學果時比Miss梁留10分鐘,
如果唔係曾倩彤就唔洗留啦!!
之後放學去English Zone,
我初初都唔想去,
不過去左又覺得好好玩,
走果時約左劉有智同林貝芝果班番小學,
點知去到等左幾個字,
佢地都唔係到,
所以走左,
因為唔想錦夜番屋企,
我番到去都6點啦,
如果探左老師,
咪重夜!
番到屋企佢話冇去到喎!
P.S留C.M!! |
| 刊登時間︰2006-09-27 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 26 日 星期二  |
| Tue 26/9 |
今朝早會,
超級悶呀!!!
上地理堂,
又話默書,
點知有好多人冇簿,
所以下次先默,
唔默咪要講書,
佢講書又悶,
好彩中史唔悶,
好有趣!!!!
P.S留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-09-26 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 84 | » |