| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| Fri 6/10 |
今日係便服日,
我著便服,
番學果時超囉,
因為好多人都唔著便服,
著都係d FD,
無奈呀!!!
放學去English Zone,
超好玩,
因為有得玩反UNO,
我都會贏,
哈!哈!哈!
今晚做節,
所以好多親戚黎屋企,
我都唔知今晚去唔去玩好!!!!
P.S留C.M!!
|
| 刊登時間︰2006-10-06 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
| Thu 5/10 |
今日中史小測,
我7/10,
都係好低!!!!
體育堂又要跑兩個圈啦!!
超級唔想跑呀!
每個禮拜都要跑呀!!
之後英文又作文,
我一向都好憎作文啦!!!
放學之後番屋企,
番完屋企,
又出去M記食野,
又番黎,
到7點出去食飯!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-05 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
| Wed 4/10 |
今日中文堂默書,
我識,
不過有2題吊轉左,
所以得37分,
唔制呀!!!!
早上上課室,
阿sir叫我收通告,
英文堂我比番d通告阿sir,
點知有人全比我,
又倒左落地下,
楠楠話唔知點解有張通告,
唔知係邊到飄出黎,
佢地又係到笑,
令到全班到係到笑,
之後重有兩件事,
又係唔知係邊到飄出黎,
然邊到飄出黎阿sir話點解我地班錦多飄出黎!!!
放學原本等蘭蘭,
不過我地等左好奈,
都唔見佢,
之後同阿希去買生日禮物,
買哂9-11月啦!!
P.S留C.M!! |
| 刊登時間︰2006-10-04 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| Tue 3/10 |
今日有2次默書,
英文同地理都識,
不過地理阿sir,
唉!都係唔好題啦!!!!
今朝有人見到我唔見左既file,
之後比番我,
好啦唔洗擔心冇得溫書,
夜晚阿媽同阿爸去睇'寶貝計劃',
佢地話我講得錦好睇,
佢地去睇喎!!
聽日又要默書啦!!
星期六有得落街玩啦!!!
有得同FD過中秋!!
P.S留C.M!! |
| 刊登時間︰2006-10-03 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| Sun 1/10 |
今朝9點幾比阿爸嘈醒,
叫搭車飲茶,
飲完茶番屋企做功課,
今晚去姨媽到打邊爐!
琴日冇去到買野,
所以話唔到比你地聽買左d咩!
'女王的教室'今日好似最後一集,
一定要睇呀!!!!
今晚又有煙花睇呀!
好想睇呀!!!
P.S留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-10-01 02:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 84 | » |