| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| Thu 31/8 |
今朝11點半起身,
一路食野一路睇電視,
好悶呀!!
3點幾同姨媽去吉之島,
終於做完功課啦!!
聽日番學校啦!!!!!!
好開心!!!
我去想快d知到邊個係我今年既班主任呢!!
不過聽日一定好悶!!!!
因為聽日係開學禮!!!!
|
| 刊登時間︰2006-08-31 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| Wed 30/8 |
今朝11點半起身,
之後睇'青出於藍',
睇完開電腦,
打完日記,
做功課,
差dd啦!!!!!!
重有2日就番學啦!!!
好開心呀!!!!
想見番d FD呀!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-30 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 29 日 星期二  |
| Tue 29/8 |
今朝11點9起身,
令我只係睇到小小'My girl至愛大話精',
睇完睇左d'青出於藍',
之後去元綠壽司食野,
食完行陣新都,
行完番屋企做功課,
要快d啦!!
有3日就番學啦!!!!!!!
好happy!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-29 02:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
| Mon 28/8 |
今朝11點半先起身,
之後睇'青出於藍',
睇完做功課,
重有好多,
星期五就要番學啦!!
我想同d FD一班!
勁多我唔like既人都同我一班,
勁唔happy!! |
| 刊登時間︰2006-08-28 12:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 27 日 星期日  |
| Sun 27/8 |
今朝10點比阿爸嘈醒,
我10點半先起身,
之後出街食野,
食完野番黎開電腦打日記,
打完做功課,
重有好多tim,
要做快d啦!
好快就番學啦!!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-27 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 84 | » |