*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


Tue 11/7

今朝7點半起身,
84番到學校綵排,
拎左兩個獎狀同一份禮物,
雖然我有d緊張,
但係都好開心!!!!!!
原本今日有得去中文大學,
但係又話取消,
無奈極呀!!!
上次購書團又係取消喎,
真係黑仔呀!!
我有得去中文大學,
就可以涼下,
重可以玩tim!!!!
聽日結業禮,
一定好悶啦!!!
今日原本10點半有得放學,
但係d老師講好多野,
所以11點半先放學,
坐到我seafood好痛呀!!!

刊登時間︰2006-07-11 12:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 10 日  星期一   陰天


Mon 10/7 驚訝

今朝83起左身,
9點番到學校,
去禮堂舉行中英普直譯問答比賽,
悶到死,
悶到想!!!!!!!
原本10點可以放學,
果個Miss Ho講錦多野,
真係悶死人咩!!!!!!
死啦!!
聽日下學期頒獎禮,
我有份拎獎呀,
好驚呀!!!!!!!
超級唔想到聽日呀!!!!!!!
世界盃完左啦,
冠軍係意大利,
亞軍係法國,
季軍係德國,
又要等多四年先有世界盃,
我果震都17歲啦!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-10 12:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


Sun 9/7 感動

9點比阿爸嘈醒左,
叫我去食早餐,
到現在我都好眼訓,
我一放假多數都訓到11,
所以我唔鍾意阿爸放假,
!!!
我今朝聽阿爸話德國vs葡萄牙,
德國3:1贏左葡萄牙,
!!!
我係唔會支持葡萄牙,
因為葡萄牙令英格蘭輸,
再加上德國係今年世界盃既主辦國家,
所以想佢地拿季軍!!!!!!
聽晚就係意大利vs法國既冠軍戰,
都唔知邊隊會贏,
因為兩隊都係最強對最強!!!
我好想快d到星期五,
因為我同陳婷有得去食自助餐,
唔知有d唔食呢?
我想快d睇昨'男人之苦'大結局,
因為想知康天任同黃德蕎會唔會好番,
再加上黃德蕎有左康天任既BB,
但係我又唔明,
明明康天任係不舉,
點解黃德蕎又會有康天任既BB????????

刊登時間︰2006-07-09 12:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


Sat 8/7 感動

!!!!!!!!
原本今日1點要係寶琳地鐵站,
Miss Wong,
去尖沙咀商務印書館,
幫學校購書!
點知聽陳婷話Miss Wong9點打黎話取消,
又話落好大雨,
發出黃色暴雨警告
,
10點起身
,
11點
半打電話比陳婷先知取消
,
但係現在1
,
不但冇落雨,
而且重好曬tim!!!!
令到我冇得出去,
出去都可以令我冇錦眼訓,
但係現在要係一個又熱又悶既屋企,
又唔知做d咩好喎!!!!!!!!!!
我好想去尖沙咀商務印書館,
幫學校購書!
都唔知有冇得補番,
如果有得補番就好啦
!!!!!!!!
下個禮拜四派成績表啦,
唔知d成績點呢?
希望唔好留班啦!!!
不過我想我都應該唔會留班掛!!!
也希望原班升上2C,
雖然係全級差既一班,
但係這年識左好多朋友,
又唔想再花多一年識朋友,
所以我想原班升!!!!!!!!!
!!!
今晚有波睇喎
!!
葡萄牙vs德國,
我支持德國,
因為係主辦國家!!!!

刊登時間︰2006-07-08 01:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


Fri 7/7 驚訝

今日11點先起身,
聽日1點要係寶琳地鐵站
,
之後同阿媽去美心食野,
去仙跡岩飲野,
番到屋企想睇'足秤老婆八兩夫',

Miss Wong,
去尖沙咀商務印書館,
幫學校購書,
應該有好多書比我地選擇
!!!
點知做完喎!!!
唔知聽日有咩書比我地選擇呢???
今日又唔洗番學,
電視又冇野睇(下午),
又冇野做,
如果下午有波睇就好啦!!!!
好多朋友都多數出晒街,
想同佢地去屋企人又唔比,
所以我成日都話係屋企好悶,
又冇野做,
又熱!!!!!!
我超級想出街行下,
唔洗係屋企錦熱!!!!

刊登時間︰2006-07-07 02:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]