*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 16 日  星期日   陰天


Sun 16/7 感動

今日10點起身,
去東涌乘車到梅窩去camp,
雖然係屋企都知到封左路,
但係到左果到d大人就想去唔去,
之後聽到話條路開番,
因為3點幾先開,
所以我,grandmother,
姑媽同二姑姐都唔去,
但係細姑姐就去camp!
勁唔happy!!!!!!!!
唔制呀!!!
之後咪去左grandmother幾日,
不過我係grandmother到包雲吞,
超級happy!!!!

刊登時間︰2006-07-18 08:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 15 日  星期六   雨天


Sat 15/7 驚訝

今日1幾先起身,
琴日11點半先訓,
今日開始放暑假啦!!!!
d開心,
d唔開心呀!!!!
開心係因為可以放假,
唔開心係因為要做好多暑假作業呀!!
唔制呀!!!!!!!!
其實我好唔捨得1C!!
再加上我覺得下年可能唔係升2C,
d唔捨得!!!!
我又覺得1B1d人會入2C,
不過都唔知係唔係,
或者係都唔定架,
知入咩班又要番學校睇,
又唔係成績表到打入咩班喎,
真係.......
我好想快d睇下自己入咩班呀!!!!!!!!
希望係2C!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-15 04:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


Fri 14/7 愉快

今日11先起身,
之後同阿媽去元綠壽司到食野,
然後番學校訂書,
跟住行陣街又番學校,
同一班圖書管理員去尖沙咀既百樂酒店食自助餐,
我地3點開始食野,
果到有好多野食,
例如:壽司,雞翼,沙律等!!!
重有好野飲架!!!
d野食mama,
不過都好開心呀!!!!!
我地影左幾張相,
5點先係百樂酒店走,
番到屋企都6點半!!!!!!!!
終於都放暑假啦!!!!!!!!!
好開心呀,
但係d暑假作業好多呀!!!!
唔制呀!!!!!!!!!!!!
都唔係放暑假,
係放做功課假呀!!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-14 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


Thu 13/7 愉快

今朝8點幾起身,
之後番到學校上課室,
派成績表同英文暑假作業,
未派成績表果震我超驚呀!
好彩成績都唔錯,
我全班考第6!!!!
我都可以升F.2!!!!!
好開心呀!!!!!!!
聽日要番去訂F.2既書,
不過聽日我同陳婷下午食自助餐,
好開心呀!!!!
好想快d到呀!!!
又要特燈係28/7番學校,
睇自己編咩班,
真係麻煩到死!!!
我今日見到3個我地小學既人黎註冊,
唔知下年既中一點呢????
我覺得今年既中一生涯,
過得好快,
重好開心tim!!!
係中一可以識到好多新既朋友,
希望可以同d朋友升番同一班,
即係2C!!!!!!!
雖然係全級最差既班,
但係我覺得係理班好開心,
雖然有d同學頑皮,
成日欠交功課同埋遲到,
我現在都想理個中一過得慢d,
我真係唔想錦快升中二呀!!!!!!!!
我永遠都會記得1C!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-13 01:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


Wed 12/7 驚訝

今日原本番1點半,
點知7點幾比我grandmother嘈醒叫去飲茶,
飲茶時超級眼訓喎!!!!!
1點半番到學校,
上左禮堂進行結業禮,
好多校董&家長,
又悶
,
坐到我seafood好痛呀!!!!!!!!
我地聽日派成績表呀!
好緊張tim!!!
唔知考第幾呢?
又唔知升唔升到F.2????
我有d同學要留班呀!!!!!
唔要呀!!!!!
不過暑假係屋企都唔知做咩好呀!!!
我下年想去小學既運動會!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-12 05:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]