| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
Sun 16/7  |
今日10點起身,
去東涌乘車到梅窩去camp,
雖然係屋企都知到封左路,
但係到左果到d大人就想去唔去,
之後聽到話條路開番,
因為3點幾先開,
所以我,grandmother,
姑媽同二姑姐都唔去,
但係細姑姐就去camp!
勁唔happy呀!!!!!!!!
唔制呀!!!
之後咪去左grandmother到訓幾日,
不過我係grandmother到包雲吞,
超級happy呀!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-18 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
Sat 15/7  |
今日1點幾先起身,
琴日11點半先訓,
今日開始放暑假啦!!!!
有d開心,
有d唔開心呀!!!!
開心係因為可以放假,
唔開心係因為要做好多暑假作業呀!!
唔制呀!!!!!!!!
其實我好唔捨得1C呀!!
再加上我覺得下年可能唔係升2C,
有d唔捨得!!!!
我又覺得1B1有d人會入2C,
不過都唔知係唔係,
或者係都唔定架,
知入咩班又要番學校睇,
又唔係成績表到打入咩班喎,
真係.......
我好想快d睇下自己入咩班呀!!!!!!!!
希望係2C啦!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-15 04:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
Fri 14/7  |
今日11點先起身,
之後同阿媽去元綠壽司到食野,
然後番學校訂書,
跟住行陣街又番學校,
同一班圖書管理員去尖沙咀既百樂酒店食自助餐,
我地3點開始食野,
果到有好多野食,
例如:壽司,雞翼,沙律等!!!
重有好野飲架!!!
d野食mama啦,
不過都好開心呀!!!!!
我地影左幾張相,
5點先係百樂酒店走,
番到屋企都6點半!!!!!!!!
終於都放暑假啦!!!!!!!!!
好開心呀,
但係d暑假作業好多呀!!!!
唔制呀!!!!!!!!!!!!
都唔係放暑假,
係放做功課假呀!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-14 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
Thu 13/7  |
今朝8點幾起身,
之後番到學校上課室,
派成績表同英文暑假作業,
未派成績表果震我超驚呀!
好彩成績都唔錯,
我全班考第6呀!!!!
我都可以升F.2呀!!!!!
好開心呀!!!!!!!
聽日要番去訂F.2既書,
不過聽日我同陳婷下午食自助餐,
好開心呀!!!!
好想快d到呀!!!
又要特燈係28/7番學校,
睇自己編咩班,
真係麻煩到死!!!
我今日見到3個我地小學既人黎註冊,
唔知下年既中一點呢????
我覺得今年既中一生涯,
過得好快,
重好開心tim!!!
係中一可以識到好多新既朋友,
希望可以同d朋友升番同一班,
即係2C呀!!!!!!!
雖然係全級最差既班,
但係我覺得係理班好開心,
雖然有d同學頑皮,
成日欠交功課同埋遲到,
我現在都想理個中一過得慢d,
我真係唔想錦快升中二呀!!!!!!!!
我永遠都會記得1C嫁!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-13 01:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | » |