| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
Sat 22/7  |
今朝8點幾比family嘈醒,
又係去食野,
之後食完野,
就去左惠康,
因為我儲印花換winnie the pooh,
然後12點1去左旺角既百老匯睇'子狐物語',
好好睇呀!!!
睇到我 ,
好感人呀!!!
之後去食野,
就同姑媽配眼鏡,
配到5點幾,
之後去左灣仔食野,
食完野當然係去書展啦!!!
好多人呀!!!
要半個鐘先入到會展,
我想買stephy既書'不要忘記',
不過都無野睇咪唔買,
我見到一個cinnamoroll既file,
不過買晒,
唔制呀!!!
最後我咩都無買呀!!!!
12點半先番到屋企呀!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-24 02:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| Fri 21/7 |
今朝9點半比阿媽嘈醒,
話grandmother打電話黎去飲茶,
想訓多一陣都唔得,
之後飲完茶,
番屋到企,
好彩'足秤老婆八兩夫'剛剛做,
因為今日係大結局呀!!!!!!!
下星期做青出於藍呀!!!!!!!
重有一個禮拜就知道自己入咩班啦!!
好緊張呀!
真係好想快d知道自己入咩班呀!!!!!!
而我當然想入2C啦!!!!
因為其他班既人我都唔識呀!!
再加上我都掛住係1C既日子呀!! |
| 刊登時間︰2006-07-21 02:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
Wed 19/7  |
今朝明明10點番學校拎暑假作業,
點知8點比grandmother同阿媽嘈醒,
話去飲茶喎,
唔制呀!!!
又唔比我訓多陣喎!!!
番到學校超無奈呀!
因為著便服d工友又問你番黎做咩?
問長問短,
真係麻煩呀!!!
重有d工友以為自己係老師錦,
成日話我地,
你係咩,
工友炸!!!
超憎d工友呀!!!!!!!
我想暑假時去戲院睇戲,
但係有好多好戲睇都唔知睇邊一套喎,
好戲就例如:子狐物語,魔怪屋,4條腿拯救隊等等!
重有好多好多好好睇既戲呀!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-19 10:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
| Tue 18/7 |
今日11點先起身,
係grandmother到都唔知做咩好,
好彩今日番屋企姐,
不過係grandmother到有得食翅呀!!!
好好味架!!!
雖然唔係自己整!!!!
聽日要番學校拎暑假作業呀!!
真係麻煩呀!!!
又唔係番學時比我地喎!!!
都唔知寫d咩好!!
係咁先啦!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-18 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
Mon 17/7  |
今朝8點幾比grandmother嘈醒左話去飲茶喎!!!
之後飲完茶去左西九龍行街,
行到2點幾番grandmother屋企,
先知有'天國的階梯'做,
但係睇左一陣就做完啦!!!
唔制呀!!!!!
好彩夜晚有好多電影節目,
比我睇,
不過睇睇下15/16,
我就訓著左啦!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-18 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | » |