| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| Tue 12/9 |
今日好早番到學校,
番到學校早會,
勁悶呀!!!
我差d想訓覺,
lunch前上科學又係悶到爆,
超級想訓覺,
lunch後上地理堂,
個阿sir講野超悶,
想訓覺又唔比!
等左超奈佢先話比我地休息5分鐘,
好彩中史老師講d野好笑,
唔洗錦悶!!!!
超唔鍾意地理老師喎!!!
講野悶到都唔知點形容!!!!
放學見到關彤,
同佢一齊行,
行到地鐵站,
就行唔同路,
我地未行到地鐵站,
係錦講野!!
留下C.M啦!!!
|
| 刊登時間︰2006-09-12 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| Mon 11/9 |
今日上堂果陣,
個我sir話我無交入數紙,
明明上個禮拜三交左,
佢又話我無交,
想起星期六真係開心啦!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-09-11 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
| Sat 9/9 |
今日去迪士尼,
小童都250蚊,
成人要350蚊,
超貴呀!!!
我之前05年去過一次,
今年又去多次,
我玩晒所有新遊戲啦!!!
勁好玩呀!!!!
不過,
下午落大雨,
有d遊戲無得玩呀!!!
好happy呀!!!! |
| 刊登時間︰2006-09-11 05:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
| Thu 7/8 |
今朝遲到呀!!!!
我由幼稚園到中二都係第一次遲到呀!!
今日我做值日生,
要我刷完黑板先比走!!
今日中史小測,
沒有錯都要改正!! |
| 刊登時間︰2006-09-07 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| Wed 6/9 |
今日中文堂比老師叫左去參加朗誦比賽!
之前小學上台朗誦都驚呀!!
唔知點算!!!
好彩11月先比賽!!!!
我同阿希都要參加呀!!!
佢都好驚呀!!
聽日P.E.同2E上呀!!!
好開心呀!!! |
| 刊登時間︰2006-09-06 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 84 | » |