| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
| Fri 11/8 |
今朝8點幾比阿媽嘈醒,
之後去食早餐,
食完早餐去街市,
去完街市番屋企睇'王子變青蛙',
之後做左陣暑假作業!
好悶呀!!!!
|
| 刊登時間︰2006-08-11 12:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
| Thu 10/8 |
今朝10點起身,
落街食早餐,
之後番去睇'青出於藍',
就出去坑口,
去完去新都食壽司同M記,
食完就番屋企!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-10 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
Wed 9/8  |
今朝9點幾起身,
11點食野就去左grandmother到,
之後去同BB玩,
個BB好Q!!!
3點幾走,
去西九龍食野行街,
之後番grandmother屋企,
8點食飯,
食完飯就同姑媽同grandmother去睇潮州戲,
勁悶!!
睇左勁奈,
又勁熱喎!!!!
之後12點幾差一幕就做完,
點知落勁大雨,
又無得走,
又無得睇戲,
落雨落到好似8號風球,
之後落好細雨,
就走,
番到grandmother屋企,
對鞋,對襪,褲都濕曬呀!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-10 05:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
Tue 8/8  |
今朝11點起身,
之後去左元綠壽司食野,
食完就出發去荷里活廣場,
行完去左旺角中心,
行完就番屋企!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-10 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
| Mon 7/8 |
今朝11點起身,
之後等左好奈先有得睇'青出於藍',
睇完開左部電腦,
勁 ,
我d親戚幫我將速成變左倉頡,
令我打唔到字,
好彩整得到!! |
| 刊登時間︰2006-08-07 01:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | » |