| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| Mon 31/7 |
今朝11點幾起身,
之後睇'青出於藍',
落街食野,
就搭車番屋企,
好彩睇到'天國的階梯',
好悶呀!!!
唔知寫d咩好,
係咁先啦!!! |
| 刊登時間︰2006-07-31 02:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
Sun 30/7  |
今朝10點半比姑媽嘈醒,
之後去左新都食M記,
然後下午同grandmother飲茶,
飲完茶同姑媽拎眼鏡,
拎完眼鏡行街,
行到7點番grandmother屋企食飯,
係grandmother屋企訓,
'美女廚房'超好笑呀!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-31 02:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
Sat 29/7  |
今朝10點幾起身,
起身果時落好大雨,
落雨又唔想落街買野食,
又悶喎!!!!!!
勁唔開心呀!!!!
我好想入2E呀!!
因為有阿希,關彤,陳婷,金魚等等,
好多既friend,
2D又勁多我唔like既人,
真係講起我到 ,
宧唔知咩學校黎架,
將我個英文名改成YEUNG KWUN CHIU,
我個英文名係CHIU PUI MAN,
勁 ,
唔講啦好唔happy呀!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-29 11:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
Fri 28/7  |
今朝10點半起身,
之後11點番學校睇編班,
原來今次冇A1,A2,B1,B2,
轉左A,B,C,D,E,
我入左D,
我想入E,
因為d friend係E班,
勁唔happy呀!!!!!!
唔想講啦!
講起我就 !!!!
3點幾同姨媽去左APM,
食左元氣壽司,
行到5點幾,
都冇買到野!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-28 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | » |