| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
Thu 6/7  |
今日學校舉行班際拼貼畫比賽,
我地班贏左亞軍,
不過都唔底,
因為好多人都話我地班既畫係最靚,
點知比左1A2贏左冠軍,
佢地果拼貼畫又唔係靚喎,
擺明編幫啦,
因為我地中學既一條龍係梁潔華小學,
再加上1A2既學生10個有9個都係梁小升上黎,
緊係比佢地拎冠軍啦,
重有佢地班主任係梁小校長既仔(唔知係唔係,我聽人講),
我地真係唔底呀,!!!!!!!!!!!
我今日睇電視葡萄牙vs法國,
法國贏1:0呀!!!!
真係好啦,
因為葡萄牙令英格蘭輸,
所以我這場波支持法國!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-06 02:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
Wed 5/7  |
今日12點幾先起身,
睇電視,
1點我睇新聞,
意大利vs德國,
德國又輸左啦!!!!!!!!
今晚葡萄牙vs法國,
我支持法國呀!!!
琴晚我去一期果間新開既海港,
d野食到唔錯,
不過我地8點入左去,
9點先有野食,
等差唔多1個鐘頭先有得食,
食完翅之後,
應該係魚黎,
等左半個鐘頭,
才知廚房有意外,
所以等左好奈,
食餐飯食3個鐘頭,
新酒樓真係新酒樓,
真係要等好奈先去果到食呀!!!!!!!!!
放假都唔知做咩好,
又唔比出街,
係屋企又熱喎!!!!!
我去想去商場涼冷氣,
因為屋企好熱呀!!!
又唔比係屋企既廳開冷氣,
係屋企好悶呀!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-05 02:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
Tue 4/7  |
今日原本10點番學做科學DIY,
但係我同陳婷去沙田聽有關書籍裝釘及修復工作坊,
所以8點就係地鐵站等,
唔洗去科學DIY,
幾好呀!!!!
1點番黎同阿媽去元綠壽司食野,
之後去新都shopping,
買左好多野,
例如:衣服,野食等,
我聽日好似唔洗番學,
好似話教師開會喎,
超好呀,
可以訓奈d,
好yeah呀!!!!!!!!!!!
今晚去一期果間新開既海港到食飯,
唔知果間d野好唔好食呢?????
今晚有意大利vs德國,
不過太夜唔想睇,
唔知邊隊會贏呢!!!!!!!!
我想德國,
因為今年係世界盃既主辦國家,
加油呀!!!!!德國!!!!!!
雖然我支持英格蘭,
但係佢地輸左,
不過唔緊要,
四年後再黎啦!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-04 03:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
Mon 3/7  |
今朝睇左電視,
好似話碧咸唔做隊長,
好可惜呀!!!!
再加上世界盃又輸左,
又要等多四年啦,
希望四年後會贏啦!!!!!!!
今日學校舉行周年環校跑,
我地班既男仔拎亞軍,
而女仔就.......
唉!都係唔好講啦!!!!!!
不過男仔拎亞軍,
我地好開心,
頒獎個震時,
要我地企係到曬喎,
大家都知現在幾熱啦,
個時又唔落雨,
我地差d中暑呀,
企係到又熱,
好彩無中暑姐!!!!!!!
之後番到屋企食野,
開左電腦,
個friend就幫我整這個日記,
真係好多謝佢呀!!!!
個天一時落雨,
一時好天,
今朝落雨咪好囉!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-03 04:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | |