| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| Thu 27/7 |
今朝11點幾起身,
之後阿媽買壽司比我食,
一邊食一邊睇'青出於藍',
開左電腦,
1點幾做左陣暑假作業,
好悶呀!!!!!!!
聽日要番學校睇自己編咩班呀!!!!!
好驚tim!!!!
我想升2C呀!!!!!!
真係唔知做d咩好呀!!!!!
好悶呀!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-27 03:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
Wed 26/7  |
今日11點幾先起身,
之後開電視睇'青出於藍',
一邊睇一邊食KFC,
開左部電腦,
唔知做咩好呀!!!!!
後日就編班啦!!!!!
希望升2C啦!!!!!!!!!!
好悶呀!!!!!!
唔知打咩好,
唔打啦!!! |
| 刊登時間︰2006-07-26 01:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
Tue 25/7  |
今朝8點比阿媽嘈醒,
話去飲茶喎,
我緊係唔去啦!!
之後11點幾先起身,
去左尖沙咀食巴西燒烤,
好得意架!!!!!
有人燒比你食!!!!!
食完就行左海港城,
行左好奈呀!!!!!!
夜晚就去碼頭睇野,
10點先番屋企!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-26 01:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
Mon 24/7  |
今日11點半先起身,
之後睇左一陣'青出於藍',
就比grandmother叫飲茶,
落左樓過馬路怡叫我,
佢話番學校補課,
都唔知咩學校黎,
放假要人補課!!
飲完茶番屋企開左部電腦,
好悶呀!!!!!
唔知咩好呀!!!!!
今晚出去食飯,
都唔知食d咩好???? |
| 刊登時間︰2006-07-24 03:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
Sun 23/7  |
今日訓到11點幾,
之後去左觀塘,
食sushi,
好好食呀!!!!!!!
之後行左陣APM,
去無印良品想買筆,
但係又唔靚,
所以冇買到,
哈!哈!哈!
4點幾就去左姨媽到食飯,
當然唔係4點幾食啦!!!!
10點幾番屋企睇'女王的教室',
超級好睇呀!!!
不過個老師好變態呀!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-24 03:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | » |