*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


Mon 18/9

琴日華貞,蘭蘭同希去鑽石山影貼紙相,
我都想同佢地一齊影貼紙相呀!
不過我阿爸同阿媽都唔比我出街,
都唔知幾時可以同佢地影,
我估要好奈好奈啦!!!!
佢地影得好靚呀!!!!
希望有機會同d FD影貼紙相啦!!!
今日因為阿希要做壁報,
所以唔洗背詩,
不過聽日要呢!!!!!!
雖然我背左,
但係我好驚呀!!!
不過唔知點解,
!!!
P.SC.M!!

刊登時間︰2006-09-18 06:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


Sun 17/9

今朝比阿爸8點幾嘈醒,
講番琴日呀
!!
我琴日12點幾出左去太子食腸粉,
我姑媽叫我食少少唔好食錦多,
佢話一陣有好野食,
之後就搭車去
尖沙咀食自助餐,
 食完去美麗華商場既無印良品,
有好多新筆,
我拎左本文具手冊,
行完無印良品去SoGo,
行到9點幾食沙嗲王,
番到屋企都12點幾啦
!!!!!!
我今年食自助餐,
食左四次啦
好開心呀!!!
老豆又話同我去街,
但係又唔知去邊!!!
P.SC.M!!!

刊登時間︰2006-09-17 10:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 15 日  星期五   雨天


Fri 15/9

琴日食自助餐,
勁多野食,
例如:龍蝦,,壽司,刺身等,
好好食呀!!!
不過龍蝦每人囉一集,
次數不限!
我今日放學幫Miss梁做野,
做到6點幾,
7點先番到屋企!!!!
P.S留下C.M!!

刊登時間︰2006-09-15 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 14 日  星期四   雨天


Thu 14/9

琴日明明話有,
點知我想P.E堂落雨,
佢又唔落,
我地上完P.E,
佢又落雨!
今日放學又落雨喎,
要濕晒番屋企,
今日Miss Tai話幫佢做野,
點知係叫我地錄影,
佢重話會比F.2,
果陣時一定囉爆!!!!!!

刊登時間︰2006-09-14 05:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天


Wed 13/9

今朝番學果震落超級大,
番到學校都濕晒,
超好呀!
唔洗係操場排隊,
上堂超悶呀!!
lunch前無啦啦3號風球,
之後又唔比中四至中七出去食飯,
要係學校食,
要開咪兩級兩級落去食飯,
當然係中五至中七食先,
之後到中三、中四,
最後先到中一、中二,
我地1點食飯,
1點半都未開咪叫落去食飯,
之後等等下等到1點8,
就落去食飯,
落到去,
小食部又唔開,
咪排隊食麵,
點知就到果陣,
話冇晒,
錦食咩呀!!
好彩校長話訂M記比我地未食野果d,
之後打左鐘,
我地唔洗上英文堂,
打左上完英文堂既鐘,
M記都未有得食,
打完鐘就送左黎,
之後排隊比錢,
拎漢堡飽,
一人食一個都唔夠我食啦!!!
放學番屋企打電話比我阿爸,
叫佢買野比我食,
如果唔我就好肚餓!!!!!!
yeah!!
我聽日又有得食自助餐啦!!!
P.SC.M!!

刊登時間︰2006-09-13 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]