| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
| Mon 18/9 |
琴日華貞,蘭蘭同阿希去鑽石山影貼紙相,
我都想同佢地一齊影貼紙相呀!
不過我阿爸同阿媽都唔比我出街,
都唔知幾時可以同佢地影,
我估要好奈好奈啦!!!!
佢地影得好靚呀!!!!
希望有機會同d FD影貼紙相啦!!!
今日因為阿希要做壁報,
所以唔洗背詩,
不過聽日要呢!!!!!!
雖然我背左,
但係我好驚呀!!!
不過唔知點解,
哈!哈!哈!
P.S留C.M!!
|
| 刊登時間︰2006-09-18 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| Sun 17/9 |
今朝比阿爸8點幾嘈醒,
講番琴日呀!!
我琴日12點幾出左去太子食腸粉,
我姑媽叫我食少少唔好食錦多,
佢話一陣有好野食,
之後就搭車去尖沙咀食自助餐,
食完去美麗華商場既無印良品,
有好多新筆,
我拎左本文具手冊,
行完無印良品去SoGo,
行到9點幾食沙嗲王,
番到屋企都12點幾啦!!!!!!
我今年食自助餐,
食左四次啦
好開心呀!!!
老豆又話同我去街,
但係又唔知去邊!!!
P.S留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-09-17 10:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
| Fri 15/9 |
琴日食自助餐,
勁多野食,
例如:龍蝦,蟹,壽司,刺身等,
好好食呀!!!
不過龍蝦每人囉一集,
次數不限!
我今日放學幫Miss梁做野,
做到6點幾,
7點先番到屋企!!!!
P.S留下C.M!! |
| 刊登時間︰2006-09-15 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| Thu 14/9 |
琴日明明話有雨,
點知我想P.E堂落雨,
佢又唔落,
我地上完P.E堂,
佢又落雨!
今日放學又落雨喎,
要濕晒番屋企,
今日Miss Tai話幫佢做野,
點知係叫我地錄影,
佢重話會比F.2睇,
果陣時一定囉爆!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-09-14 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| Wed 13/9 |
今朝番學果震落超級大雨,
番到學校都濕晒,
超好呀!
唔洗係操場排隊,
上堂超悶呀!!
lunch前無啦啦3號風球,
之後又唔比中四至中七出去食飯,
要係學校食,
要開咪兩級兩級落去食飯,
當然係中五至中七食先,
之後到中三、中四,
最後先到中一、中二,
我地1點食飯,
1點半都未開咪叫落去食飯,
之後等等下等到1點8,
就落去食飯,
落到去,
小食部又唔開,
咪排隊食麵,
點知就到果陣,
話冇晒,
錦食咩呀!!
好彩校長話訂M記比我地未食野果d人,
之後打左鐘,
我地唔洗上英文堂,
打左上完英文堂既鐘,
M記都未有得食,
打完鐘就送左黎,
之後排隊比錢,
拎漢堡飽,
一人食一個都唔夠我食啦!!!
放學番屋企打電話比我阿爸,
叫佢買野比我食,
如果唔我就好肚餓!!!!!!
好yeah!!
我聽日又有得食自助餐啦!!!
P.S留C.M!! |
| 刊登時間︰2006-09-13 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 84 | » |