| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 1 日 星期三  |
| Wed 1/11 |
聽日係運動會呀!!!
好開心呀!!!
我地上年行社贏左,
行社勁,行社醒,行社無得頂!!!
哈!哈!哈!
我地行社今年一家會贏!!!
大家要支持行社呀!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2006-11-01 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 31 日 星期二  |
| Tue 31/10 |
今日係萬聖節!!
我地學校有鬼屋,
超級無敵好笑,
完全唔驚!!!
我地重嚇番d人,
超好笑,
都唔似鬼屋!!!!
似好笑既鬼屋呀!!!!!!
哈!哈!哈!
今日放學,
要背詩,
不過阿希要開會(領袖生),
背到5點,
我下年一定要去鬼屋,
因為真係好好笑呀!!!!
聽日有錢收,
因為聽日係一個月既第一日!!!
唔該留C.M!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-31 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 27 日 星期五  |
| Fri 27/10 |
今日上中文堂,
落去書展,
之後Miss梁話有個好消息,
佢話我地係16/11下午比賽,
不過Miss梁唔同我地去,
因為要上堂喎!!!!
之後又話我地係全校最早既一隊去比賽,
我就錦都叫係好消息呀!!
英文堂我冇帶EIL,
又冇問人借,
所以比阿sir記名,
全班都記個名,
除左我,
但係連我都被記左啦,
所以現在全班都被記左名,
哈!哈!哈!
如果得我一個冇被記名,
我就好怪,
所以我今日好開心,
比阿sir記左個名!!!!!!
唔該留C.M!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-27 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 26 日 星期四  |
| Thu 26/10 |
今日上體育堂,
要跑街,
跑2個圈,
我跑第1個圈,
見到d男仔行樓梯,
超衰呀!!
我跑第2個圈,
等埋阿希同關彤,
我見到重有4個人係後面,
之後我地3個行樓梯(唔比架),
我都唔想行樓梯,
因為會比人鬧,
之後我地番到去冇幾奈,
程敏怡同梁影虹番黎,
話陳婉婷暈左,
Miss Lau抱佢番黎,
之後工友叫佢坐輪椅,
上去醫療室!!
之後Miss Lau話有邊個跑圈果時,
行樓梯,
我地舉手,
好彩冇比人鬧!!!
之後係lunch,
lunch後,
係中文堂,
冇得落書展tim!!!
Then//英文堂,
阿sir問有冇人去鬼屋,
有10個舉手,
但係得6張票,
之後要包、剪、揼,
睇下邊6個有得去,
最後係我、林賢雅、韓日康、賴應麟、江浩榮and陳凱琪有得去,
哈!哈!哈!
唔該留C.M!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-26 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 25 日 星期三  |
| Wed 25/10 |
今日唔洗背詩,
哈!哈!哈!
今日我冇帶EIL,
琴日阿sir話要帶,
但係我又唔記得,
之後咪問嘉欣借,
上堂既時候,
好彩阿sir唔洗用姐!!!
放學之後去電影學會睇戲,
睇'娃鬼回魂2',
我都係陪陳婉婷睇,
點知佢聽到話係鬼片,
就同我講唔想睇,
我咪話又係你叫我睇,
之後佢又話擬為係笑片,
佢都傻既!
之前早會都講左,
為左應節,
所以睇鬼片,
佢話佢聽郭凱慈講話係睇笑片,
佢都傻既!!!
唔該留CM!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-25 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 84 | » |