*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


Tue 24/10

今日英文小測,
數學又要小測,
原本地理都要默書,
不過唔知點解唔洗默,
唔默咪要上堂,
好悶呀!!!!
之後番課室,
我超級無敵憎爆曾倩彤(D班),
無啦啦話我,
痴線架,
我就慘啦,
全年都要同佢坐,
唔制呀!!!
原本今晚有得出去食,
但係阿媽又買左野,
係到煮飯,
即係冇得出去食啦!!!!
但係又可能有得出去食,
都唔知點!!
真係衰呀!!!!!!
唔該留C.M!!!

刊登時間︰2006-10-24 05:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


Mon 23/10

今日家政,
最後一日整咕0,
我整唔晒呀,
我差躡貞同阿希個名,
都唔知合唔合格tim!!
放左學之後背詩,
背到59先走得,
番到屋企到6點啦!!!
好彩番到屋企未做'浪漫滿屋'!!!!
係咁先啦!!!
我好忙呀!!!!!!

刊登時間︰2006-10-23 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


Fri 20/10

今朝食餈飯呀!!!
好好味!!
第一二堂係中文,
要默書呀!!
好驚tim,
都錯左好多,
第三四堂係I.H,
第五六堂係英文,
要去2E班上堂,
因為2E班部電腦唔知係唔係壞左,
所以同我地班轉班房,
再加上佢地班要睇'海底奇兵'!!!!
之後lunch,
落去食,
食完上番去,
阿希叫我背詩,
18落去找Miss梁背詩,
我唔記得,
之後Miss梁話,
下個禮拜,
如果我一停左,
就要我比一蚊,
睇下有幾多錢,
去買野食呀!!!!!!

唔制呀!!!

刊登時間︰2006-10-20 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


Thu 19/10

今日唔洗番學,
比姑媽8點幾嘈醒,
搭車去九龍城食野,
食完野,
搭車去沙田行街,
行完去食野,
食完野,
番黎屋企做功課,
做完功課溫書!!!!!!

刊登時間︰2006-10-19 03:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


Wed 18/10

今日中文堂唔洗默書,
改左星期五默!!!!
小息係I.S,
要做話劇,
我地果組出到去,
我覺得好無奈!!!!
之後係lunch!!
lunch後係英文堂,
原本係2點開始上,
上到28,
點知阿sir睇錯時間表,
我地25先落去叫阿sir上黎,
d人就話,
不如27先叫,
27先叫,
不如唔好上堂!!
sir上到黎到2點半,
之後派默書簿,
我得64,
好差呀!!!!
放學同楊詠而去M記食野,
見到金魚,阿曉等等,
食完番屋企,
見到阿爸,
佢又話今日出去食飯,
錦我同媽咪有得食元綠壽司,
點知我阿爸又比人放飛機,
令我冇得食元綠壽司,
唔制呀!!!!!!
次次話出去食飯,
但係最後都係冇得去!!!!!!
唔制呀!!!!!!
我想食元綠壽司呀!!!!

刊登時間︰2006-10-18 05:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]