| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 24 日 星期二  |
| Tue 24/10 |
今日英文小測,
數學又要小測,
原本地理都要默書,
不過唔知點解唔洗默,
唔默咪要上堂,
好悶呀!!!!
之後番課室,
我超級無敵憎爆曾倩彤(D班),
無啦啦話我,
痴線架,
我就慘啦,
全年都要同佢坐,
唔制呀!!!
原本今晚有得出去食,
但係阿媽又買左野,
係到煮飯,
即係冇得出去食啦!!!!
但係又可能有得出去食,
都唔知點!!
真係衰呀!!!!!!
唔該留C.M啦!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-24 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 23 日 星期一  |
| Mon 23/10 |
今日家政,
最後一日整咕0臣,
我整唔晒呀,
我差躡貞同阿希個名,
都唔知合唔合格tim架!!
放左學之後背詩,
背到5點9先走得,
番到屋企到6點啦!!!
好彩番到屋企未做'浪漫滿屋'!!!!
係咁先啦!!!
我好忙呀!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-23 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
| Fri 20/10 |
今朝食餈飯呀!!!
好好味!!
第一、二堂係中文,
要默書呀!!
好驚tim,
都錯左好多,
第三、四堂係I.H,
第五、六堂係英文,
要去2E班上堂,
因為2E班部電腦唔知係唔係壞左,
所以同我地班轉班房,
再加上佢地班要睇'海底奇兵'!!!!
之後lunch,
落去食,
食完上番去,
阿希叫我背詩,
1點8落去找Miss梁背詩,
我唔記得,
之後Miss梁話,
下個禮拜,
如果我一停左,
就要我比一蚊,
睇下有幾多錢,
去買野食呀!!!!!!
唔制呀!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-20 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
| Thu 19/10 |
今日唔洗番學,
比姑媽8點幾嘈醒,
搭車去九龍城食野,
食完野,
搭車去沙田行街,
行完去食野,
食完野,
番黎屋企做功課,
做完功課溫書!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-19 03:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
| Wed 18/10 |
今日中文堂唔洗默書,
改左星期五默!!!!
小息係I.S,
要做話劇,
我地果組出到去,
我覺得好無奈!!!!
之後係lunch!!
lunch後係英文堂,
原本係2點開始上,
上到2點8,
點知阿sir睇錯時間表,
我地2點5先落去叫阿sir上黎,
有d人就話,
不如2點7先叫,
2點7先叫,
不如唔好上堂!!
阿sir上到黎到2點半,
之後派默書簿,
我得64分,
好差呀!!!!
放學同楊詠而去M記食野,
見到金魚,阿曉等等,
食完番屋企,
見到阿爸,
佢又話今日出去食飯,
錦我同媽咪有得食元綠壽司,
點知我阿爸又比人放飛機,
令我冇得食元綠壽司,
唔制呀!!!!!!
次次話出去食飯,
但係最後都係冇得去!!!!!!
唔制呀!!!!!!
我想食元綠壽司呀!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-18 05:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 84 | » |