| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
| Tue 17/10 |
第三堂英文默書,
我好多唔識,
之後第7堂地理要小測,
第9堂中史又要小測,
聽日又要中文默書,
好煩呀!!!!!!
放學番屋企,
想做功課果時,
唔知個筆袋去左邊,
自己又想係唔見左呀,
定係留左係學校,
留左係學校當然好啦,
但係如果唔見左就慘啦!!!!!!
我當然想留左係學校啦!!!
不過我又驚比人收左,
點算好呀!!!!
好驚呀!!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-17 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
| Mon 16/10 |
原本今日就唔想打日記,
不過我真係好 ,
超級無敵唔鍾意曾倩彤(D班果個),
整我先,
又話我整佢!!!!
之後佢整我兩次,
我整佢一次,
佢話我整佢兩次,
佢到白痴架,
Miss梁冇番,
所以果時咪同佢係到鬧,
我超唔想同佢坐,
重要同佢坐一年,
阿sir話會調位,
係調位,
不過係轉左右兩邊調去中間,
中間調去左右兩邊,
一年調四次,
咪即係同番隔離坐,
我上年已經好憎佢,
今年重要同佢坐!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-16 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| Sat 14/10 |
今朝10點起身,
食左碗翅,
之後等到12點同姨媽去食元綠壽司,
食完去又一城行街,
行到3點幾,
去德福行街,
番都去都5點幾!! |
| 刊登時間︰2006-10-14 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| Fri 13/10 |
今日全堂英文都係睇'海底奇兵',
阿sir一向都唔笑,
不過阿sir一路睇一路笑,
個樣好似怕羞仔,
之後食lunch,
食完到2點上數學,
不過唔鍾意,
因為代課老師講d野都唔明,
好彩Miss Tai下個禮拜唔洗聽講座,
我超唔鍾意代課老師,
我知我星期三至五都係講數學代課老師,
又知講到悶晒,
不過我真係超級敵唔鍾意佢,
如果係佢教就知啦!!!!!!
放學果時睇到李sir,
之後蘭蘭叫阿sir笑,
阿sir真係笑,
阿希就話好似怕羞仔,
我地都覺得係!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-13 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| Thu 12/10 |
真係超級唔鍾意數學既代課老師,
佢都唔知係唔係痴線架,
我話反光,
佢唔理我,
繼續講書,
之後做工作紙,
我地唔識,
問佢兩次,
佢又話人地問你借3蚊,
你唔借比佢都冇辦法,
超衰喎!!
又派d我地未教既數既工作終紙!!!!
所以咪話佢痴線!!
今日食飯超 ,
2E d男仔超冇品(一d男仔),
好彩唔係讀E班,
比我都唔想同d錦冇品既男仔一班啦!!!!
聽日英文堂阿sir比我地睇'海底奇兵',
上件都睇左啦,
又要睇多次,
我都睇左n錦多次啦!!!!
我想睇'朱古力獎門人'多d,
之前都有睇,
不過睇左一d咋!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-10-12 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 84 | » |