*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


Mon 18/12

今朝科學堂,
原本有小測,
不過改左聽日,
之後數學堂Miss Tai叫我買格仔紙,
但係Miss Tai同阿希佢地一樣錦叫我,
Miss Tai
叫我趙趙,
之後生活教育堂,
練歌,
sir話要排位,
我排女仔既第一,
點知我要企係蘇政賢隔離,
超唔想喎!!!
第一行,

重要得我一個女仔,
原本曾倩彤都係企係第一行,
不過佢要同Lin一齊帶唱,
所以唔會企第一行,
不過蘭蘭都可能會企第一行!!!
之後上家政堂,

要準備考試菜色,
我原本都唔知做咩,
因為蘭蘭冇番,
最後決定左整意大利粉!!!
之後
lunch,
lunch之
後英文,

英文後係中文,
原本都係要小測,
不過改左星期三,
打左放學鐘,
蘭蘭就上黎!!
放學後去當值,
一路當一路等阿希同關彤,
我到4點幾,
之後去找Miss,
係到計分,
計到62,
之後同Miss,阿希,關彤,蘭蘭一齊行去地鐵站,

我之後去中華書局買格仔,
有好多款都唔知簡邊款,
之後買果時個人問我係唔係用來畫圖,
我話係,
都唔知係唔係果款,
我番到屋企都69!!!
唔該留C.M!!!

刊登時間︰2006-12-18 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


Sat 16/12

今日學校係家長日,
我地有禮特工隊要番學幫手,
幫到11點幾,
之後上4樓找阿希,
12點幾同阿希同蘭蘭食野,
食完野,
重有時間,
去行街,
行到14去地鐵站,
要去匯知,
之後去到調景嶺,
等埋其他人,
我地就係到講2E班家長日講d,
關彤阿媽就話陳sir話冇黎個d都係壞學生,
之後阿希就話胡禮城,
我同關彤重以為佢講緊家長日講個d,
點知就見到胡禮城同龍子揚,
原來阿希係話見到胡禮城同龍子揚,
唔係講緊家長日講個d,
去到匯知超無奈,

因為同我地玩果個,
成日話阿希,
因為佢好憎領袖生,
佢憎領袖生,
關阿希咩事呀!!!
雖然佢係領袖生,
但係佢係憎細個記個佢名既領袖生,
玩完遊戲就聽之前服用過毒品既人黎講野,
講完,
係錦派野食,
超無奈喎!!!
d
人以為我買去開party!!!
唔該留C.M!!

刊登時間︰2006-12-16 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 15 日  星期五   雨天


Fri 15/12

放學之後,
又去計分,
計到今日,
因為今日係第一階段既最後一日,
計到510,
落到去,
蘭蘭同關彤都走左,
之後我地都走,
走果時見到韓日康,
係到等阿希,
不過阿希行路\,,
因為佢冇帶八達通,
之後我同韓日康講,
佢又唔相,
最後咪又係要追!!
我地7點幾打邊爐,
之後姑媽收到,
TVB既月曆,
好靚呀!!!
有好多藝人!!
好開心呀!!

唔該留C.M!!

刊登時間︰2006-12-15 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


Thu 14/12

放學之後,
canteen計分,
計完送禮物比阿希,
之後拆禮物睇,
睇完等毛毛康,
等佢等到510,
阿希應該要5點半走,
但係我地要佢留低,
等到毛毛康先走,
之後見到毛毛康,
就比機會毛毛康同阿希係一齊,
但係毛毛康又唔知係到做咩喎,
行去地鐵都行左2個字,
行到地鐵站果時,
我就走先,
因為好夜,
我番到屋企都64,
之後又要比人鬧喎!!!
阿希:
 
      生日快樂!!
唔該留C.M!!!

刊登時間︰2006-12-14 07:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 13 日  星期三   雨天


Wed 13/12

第一、三堂上中文,
第三、四堂上I.H,
之後我比林伯鬧,

佢都痴線,
我問人野,
之後佢話唔好講野,
阻住佢講野,

低能架,
你自己冇講野,
就唔好話我阻住係講野啦!!
之後睇片,

佢話之前未睇晒,
睇埋佢,
但係佢又播番之前果d,
錦我咪,
之後佢叫我起身,
低能咩,
之前睇左我先,
好心就睇番我地睇到果到啦,!!
放學之後,

去有禮特工隊,
但係電腦堂Miss唔比我地走,,
要做晒d野先走,

我地落到去到5點半!!!
之後我到要做一d冇禮貌既話劇
,
要其他組講有咩禮貌,

超好玩呀!!
之後同阿希計分,

不過關彤同蘭蘭有d野做,
所以走先!!
唔該留C.M!!

刊登時間︰2006-12-13 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]