| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
| Wed 7/3 |
今日既英文堂係錦話d好笑既野,
因為佢地將十兄弟d名改晒,
超好笑呀!!!!
之後數學堂有代課老師黎上堂,
不過我地都冇理佢,
因為都唔知佢講咩!!!
放學同關彤行左陣新都,
行完去慧安園借書,
借完番屋企,
今晚打邊爐,
唔知星期一有冇得去AIA!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-03-07 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 6 日 星期二  |
| Tue 6/3 |
今日Miss Tai又冇番,
悶左兩堂!!!
今日超唔開心呀!!!
比同一個人鬧左兩次,
佢都痴線,
自己唔開心姐都唔洗燒埋我地到呀!!!!
放學同阿希,關彤,蘭蘭去行新都,
行左陣,
就番屋企!!
唔該留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-03-06 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 5 日 星期一  |
| Mon 5/3 |
今日Miss Tai又冇番,
好似話佢重病入左醫院,
希望佢冇事啦,
雖然我都唔係好鐘意佢,
不過佢都教左我兩年,
都應該關心下佢!!!!
放學當完值去找關彤同阿希,
不過見到關彤,
見唔到阿希,
之後我地去canteen找佢,
佢又唔係到,
之後去新都找左一陣,
又番去學校,
見到梁文傑,
知道佢地係電腦室,
我地好 !!!
因為阿希話叫蘭蘭話比佢地聽,
但係蘭蘭只係話去整野,
但係又冇話係邊,
之後走個時見到阿雞,
say左個HI!!
行左陣新都!!
今夜'擦'左利是,
好開心呀!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-03-05 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
2007 年 3 月 2 日 星期五  |
| Fri 2/3 |
今朝阿sir叫起立,
之後講完早晨,
阿練話唔好坐低,
一齊講多謝阿sir,
上I.H堂又要個衰人調位,
坐左2堂呀,
第二堂I.H果時2E係數學堂,
但係d人好似放小息錦,
lunch果時阿希冇落去食野,
之後我地就買左燒賣比佢食,
我要食得好快跑上去比佢食,
但係我地買左韓日康又買野食比佢,
之後係錦同佢講野!!!
Math堂Miss Tai又冇番自修,
放學之後,
番屋企睇漫畫!!!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-03-02 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 84 | » |