| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 1 日 星期四  |
| Thu 1/3 |
今朝阿sir話點解錦少人買班相,
之後佢又話10蚊係唔係好貴呀,
我地話係,
佢就話我都覺,
佢就話不如我送一人一張班相啦!!!!
之後都冇咩特別,
Miss Tai冇番好開心呀!!!
放學去黃大仙同鑽石山,
影左d相好好笑呀!!!
去完鑽石山去影貼紙相,
不過我同阿希冇影,
之後等等下唔想等,
同阿希走先,
我番到屋企都7點幾啦!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-03-01 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 28 日 星期三  |
| Wed 28/2 |
今日原本唔洗上數學堂,
因為2E班d人講話Miss Tai冇番,
點知次次都係下午番,
普通話堂Miss Choi冇番,
之後我地玩,
超好笑呀!!!
放學之後同關彤,蘭蘭一齊去新都行,
但係行去新都果時,
見到張晉達,
之後話叫我食多d飯,
正一死人頭黎架,
佢又話我d FD
好靚喎,
睇黎佢間學校d女仔好樣啦!!!
之後去慧安園見到阿希同韓日康,
一齊去慧安園借書,
借左6本漫畫,
借完去買魚旦食,
食完同阿希&韓日康行去地鐵隔離,
之後過完馬路,
聽到阿爸叫我,
去買麵包,
6點幾先番到屋企!!
聽日去黃大仙同鑽石山影相,
有少少唔想去tim!!!
今日係錦多!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-02-28 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 27 日 星期二  |
| Tue 27/2 |
今朝問阿sir幾時默書,
之後有人話今日,
但係又冇講過話係今日,
阿sir話星期五默,
但係又唔知邊個講話今日默,
真係衰呀!!!
多謝阿希送d Twins咭比我,
放學之後同阿希,關彤,蘭蘭一齊行新都,
係錦多啦!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-02-27 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 26 日 星期一  |
| Mon 26/2 |
今日見到d同學,
個個都唔同左樣,
因為好多人都轉左髮形,
今日都冇咩特別,
放左學就番屋企啦,
睇我們這一家!!!
今日要多謝阿練,
因為佢送左d Twins既YES咭比我,
好開心呀,
我好鐘意呀!!!
多謝你!!阿練!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-02-26 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
| Sun 25/2 |
打番琴日,
琴日7點起身食早餐,
之後去行山,
行完去飲茶,
飲完去拜年,
識左2個姐姐,
逗左8封利是,
食飯果時超好笑,
d大人係錦講d好好笑既野!!!
番到屋企都12點!!!!
講番今日,
12點幾起身,
之後去明苑食野,
食完野買橡筋,
買完番屋企玩電腦!!
今日唔洗去姨媽到,
因為阿爸病左,
所以唔去,
阿媽買野食番黎屋企食,
之後8點幾我同姑媽煎年糕,
好好味呀!!!!
聽日番學啦,
好開心,
可以見到d FD啦!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-02-25 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 84 | » |