| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
| Fri 18/5 |
今朝中文堂又係果個老師,
好悶呀,
兩堂係錦溫書,
好悶呀,
I.H轉左I.S唔想上呀,
因為做d實驗好嘔心呀!!!!
英文堂默書同教書,
lunch之後數堂教單利息同本利和,
上完上電腦,
做完Miss比我做既野,
就可以溫書,
超好呀!!!
之後去課室測中史,
唔識呀,
一定唔合格啦!!!!
放學同阿希計分,
同埋要用普通話同d老師問d野,
計完同阿希and韓日康去行下,
想買YES!
不過全部都係楊丞琳,
都冇方力申,
所以冇買到!!!!
番到屋企,
落超大雨呀!!!!
到左9點幾,
有個無線收費電視既人黎,
係錦叫申請,
我就想申請,
不過我阿爸同阿媽都話唔申請,
現在都唔知申請,
重講緊呀!!!
再加上姑媽又番黎,
一定唔會申請呀!!!!
最後都係唔申請,
個答案早就知啦,
佢地話驚我讀唔到書喎,
如果我真係因為電視讀唔到書呀,
錦無線都有好多節目啦,
不如cut左佢,
不過無線又唔cut得喎,
啊!!!我知啦!!!!!
應該唔好要部電視呀!!!
佢地遲d cut左有線,
星期六錦咪冇野睇,
再加上星期六、日既無線又冇野睇!!!
都唔知睇咩好,
只好睇碟,
如果唔係冇咩做,
剛剛又有人黎,
不過比阿爸係錦話唔好,
果個人走左啦!!!
原本200幾,
不過因為我地之前係新電視既會員,
所以現在123,
不過都冇用啦!!
唔講啦!!!
唔該留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-05-18 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
| Fri 17/5 |
數學同中史堂都冇咩特別,
音樂堂彈吉他,
超好玩,
P.E考體能,
超熱呀!!
中文堂又係上果個人堂,
我都唔明斀解佢做到老師架,
電腦又唔識,
連CD機都唔識!!!!
英文堂OK悶!!!
放學去數學班,
找左好奈到見唔到Miss,
之後去找Miss Tai,
先知Miss病左,
教F.1果老師黎教,
上到一半阿Bo同阿練去做自我改進!!
到完左先番黎,
令到我好悶呀!!!!
原本想打比Miss梁,
不過阿練又冇打比我,
所以都係冇打到,
聽日一定要打呀!!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-17 10:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
| Wed 16/5 |
補番星期一張相同打番琴日,

15/5
數學堂派統測卷,
得67分,
真係低!!!
英文堂英文project要報告,
我都冇咩點講,
普通話同科學都冇咩特別,
地理超悶呀!!!
之後果兩堂去禮堂展示,
好悶呀,
坐到5點呀!!!
原本要中史統測,
不過改左期!!!
16/5
今日視覺藝術堂超悶,
係錦聽老師講野,
中文堂有個代課老師,
超樣衰喎,
原本以為唔洗小測,
點知佢話要測喎,
我地咪測囉,
佢都白痴架,
咪都唔識,
點做老師呀,
開完電腦唔識登入叫電腦老師黎,
登入完又唔識'錦'喎,
係錦叫人'錦',
之後佢話去toilet,
我地將部電腦登出,
又要落去找電腦老師黎,
真係煩呀!!
佢話要聽4個字,
但係我地得番2個字,
所以唔洗聽,
之後我叫佢比秩序比賽既分,
佢兩堂都比0分,
佢都痴線架,
我地小測都冇咩點講野,
佢比我地0分,
你話係唔係痴痴地線,
講起就 !!
科學堂講話中史統測改左係星期五第9堂,
好yeah!!
唔洗上電腦堂!!!
之後d堂都冇咩特別,
數學堂阿練喊,
唔好唔開心啦,
放左學計秩序比賽d分,
之後見到好多2C班既人唔知做咩,
好多人要打電話,
同好多訓導tim!!!!
我想交番秩序比賽個箱,
不過都好難呀,
因為d訓導鬧緊人,
超無奈呀!!!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-05-16 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 14 日 星期一  |
| Mon 14/5 |
今朝既科學轉左I.H,
一朝就要聽埋d無聊野,
之後數學堂上一半,
就要去禮堂,
因為生活教育堂有明星黎,
果d YES!!School Tour!!!
有吳日言,鄧穎芝,范萱蔚,裕美,張苡澂,Eddie,謝文雅及區俊濤!!!!
果時超high呀!!!
有得派海報,
不過我冇,
有張卡係范萱蔚及裕美,
最後有我上台拿海報,
我同陳凱琪上台拿,
好彩排得早,
如果唔係冇,
我一定會買黎緊今期既YES!!
因為可能有得睇今日d野,
D&T唔想做,
lunch之後上Miss Shek堂測驗都識,
中文堂Miss梁冇番,
所以有老師黎,
之後果老師睇本YES!書,
用d紙夾住本書,
曾倩彤係錦講第幾頁,
第9堂講話要收晒d YES!書,
話唔適合我地睇喎!!!
2E冇人交,
要check書包,
都痴痴地,
放學同關彤同阿希去錄影帶中一級文史常識問答比賽,
不過我講得好怪,
我驚聽日好囉呀!!!!
點算呀!!!!!
放學去3期抽卡,
之後去Cracy Room到,
去完去百街買野,
番到屋企都差唔多6點啦!!!
要溫中史呀,
好辛苦唔想溫!!!!
最後要多謝阿練,
要做錦好野,
我又好似幫唔到手,
辛苦晒啦!!
多謝!!!阿練!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-14 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 11 日 星期五  |
| Fri 11/5 |
中文堂作文,
因為Miss梁冇番,
I.H堂超悶,
英文堂小測,
測左差唔多2堂,
測完睇'魔幻王國,
lunch之後李sir上黎問我地邊個玩蘋果,
企左陣,
上數學,
係到做數,
電腦堂又係要做晒d野先走得,
我做到差唔多5點,
但係我書包又係課室,
因為課室要鎖門,
我真係估唔到韓日康會幫我拿去電腦室,
真係唔該晒呀!!!
我地留係電腦室留到5半,
番到屋企再去買M記,
阿媽番黎果時,
佢係雜誌到幫我剪左有關飛輪海既野,
有一張只係吳尊同炎亞綸,
好正呀!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-11 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 84 | » |