*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 5 月 18 日  星期五   雨天


Fri 18/5

今朝中文堂又係果個老師,
好悶呀,
兩堂係錦溫書,
好悶呀,
I.H轉左I.S唔想上呀,
因為做d實驗好嘔心呀!!!!
英文堂默書同教書,
lunch之後數堂教單利息同本利和,
上完上電腦,
做完Miss比我做既野,
就可以溫書,
超好呀!!!
之後去課室測中史,
唔識呀,
一定唔合格啦!!!!
放學同阿希計分,
同埋要用普通話同d老師問d野,
計完同阿希and韓日康去行下,
想買YES!
不過全部都係楊丞琳,
都冇方力申,
所以冇買到!!!!
番到屋企,
落超大雨呀!!!!
到左9點幾,
有個無線收費電視既人黎,
係錦叫申請,
我就想申請,
不過我阿爸同阿媽都話唔申請,
現在都唔知申請,
重講緊呀!!!
再加上姑媽又番黎,
一定唔會申請呀!!!!
最後都係唔申請,
個答案早就知啦,
佢地話驚我讀唔到書喎,
如果我真係因為電視讀唔到書呀,
錦無線都有好多節目啦,
不如cut左佢,
不過無線又唔cut得喎,
啊!!!我知啦!!!!!
應該唔好要部電視呀!!!
佢地遲d cut左有線,
星期六錦咪冇野睇,
再加上星期六、日既無線又冇野睇!!!
都唔知睇咩好,
只好睇碟,
如果唔係冇咩做,
剛剛又有人黎,
不過比阿爸係錦話唔好,
果個人走左啦!!!
原本200幾,
不過因為我地之前係新電視既會員,
所以現在123,
不過都冇用啦!!
唔講啦!!!
唔該留C.M!!!!

刊登時間︰2007-05-18 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


Fri 17/5

數學同中史堂都冇咩特別,
音樂堂彈吉他,
超好玩,
P.E考體能,
超熱呀!!
中文堂又係上果個人堂,
我都唔明斀解佢做到老師架,
電腦又唔識,
連CD機都唔識!!!!
英文堂OK悶!!!
放學去數學班,
找左好奈到見唔到Miss,
之後去找Miss Tai,
先知Miss病左,
教F.1果老師黎教,
上到一半阿Bo同阿練去做自我改進!!
到完左先番黎,
令到我好悶呀!!!!
原本想打比Miss梁,
不過阿練又冇打比我,
所以都係冇打到,
聽日一定要打呀!!!!

唔該留C.M!!!!!

刊登時間︰2007-05-17 10:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


Wed 16/5

補番星期一張相同打番琴日,

15/5
數學堂派統測卷,
得67分,
真係低!!!
英文堂英文project要報告,
我都冇咩點講,
普通話同科學都冇咩特別,
地理超悶呀!!!
之後果兩堂去禮堂展示,
好悶呀,
坐到5點呀!!!
原本要中史統測,
不過改左期!!!
16/5
今日視覺藝術堂超悶,
係錦聽老師講野,
中文堂有個代課老師,
超樣衰喎,
原本以為唔洗小測,
點知佢話要測喎,
我地咪測囉,
佢都白痴架,
咪都唔識,
點做老師呀,
開完電腦唔識登入叫電腦老師黎,
登入完又唔識'錦'喎,
係錦叫人'錦',
之後佢話去toilet,
我地將部電腦登出,
又要落去找電腦老師黎,
真係煩呀!!
佢話要聽4個字,
但係我地得番2個字,
所以唔洗聽,
之後我叫佢比秩序比賽既分,
佢兩堂都比0分,
佢都痴線架,
我地小測都冇咩點講野,
佢比我地0分,
你話係唔係痴痴地線,
講起就!!
科學堂講話中史統測改左係星期五第9堂,
好yeah!!
唔洗上電腦堂!!!
之後d堂都冇咩特別,
數學堂阿練喊,
唔好唔開心啦,
放左學計秩序比賽d分,
之後見到好多2C班既人唔知做咩,
好多人要打電話,
同好多訓導tim!!!!
我想交番秩序比賽個箱,
不過都好難呀,
因為d訓導鬧緊人,
超無奈呀!!!!!
唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-05-16 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


Mon 14/5

今朝既科學轉左I.H,
一朝就要聽埋d無聊野,
之後數學堂上一半,
就要去禮堂,
因為生活教育堂有明星黎,
果d YES!!School Tour!!!
有吳日言,鄧穎芝,范萱蔚,裕美,張苡澂,Eddie,謝文雅及區俊濤!!!!
果時超high呀!!!
有得派海報,
不過我冇,
有張卡係范萱蔚及裕美,
最後有我上台拿海報,
我同陳凱琪上台拿,
好彩排得早,
如果唔係冇,
我一定會買黎緊今期既YES!!
因為可能有得睇今日d野,
D&T唔想做,
lunch之後上Miss Shek堂測驗都識,
中文堂Miss梁冇番,
所以有老師黎,
之後果老師睇本YES!書,
用d紙夾住本書,
曾倩彤係錦講第幾頁,
第9堂講話要收晒d YES!書,
話唔適合我地睇喎!!!
2E冇人交,
要check書包,
都痴痴地,
放學同關彤同阿希去錄影帶中一級文史常識問答比賽,
不過我講得好怪,
我驚聽日好囉呀!!!!
點算呀!!!!!
放學去3期抽卡,
之後去Cracy Room到,
去完去百街買野,
番到屋企都差唔多6點啦!!!
要溫中史呀,
好辛苦唔想溫!!!!
最後要多謝阿練,
要做錦好野,
我又好似幫唔到手,
辛苦晒啦!!
多謝!!!阿練!!!!

唔該留C.M!!!!

刊登時間︰2007-05-14 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


Fri 11/5

中文堂作文,
因為Miss梁冇番,
I.H堂超悶,
英文堂小測,
測左差唔多2堂,
測完睇'魔幻王國,
lunch之後李sir上黎問我地邊個玩蘋果,
企左陣,
上數學,
係到做數,
電腦堂又係要做晒d野先走得,
我做到差唔多5點,
但係我書包又係課室,
因為課室要鎖門,
我真係估唔到韓日康會幫我拿去電腦室,
真係唔該晒呀!!!
我地留係電腦室留到5半,
番到屋企再去買M記,
阿媽番黎果時,
佢係雜誌到幫我剪左有關飛輪海既野,
有一張只係吳尊同炎亞綸,
好正呀!!!!

唔該留C.M!!!!

刊登時間︰2007-05-11 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]