| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
| Thu 10/5 |
今日數學堂溫書,
因為放學統測,
中史堂做課後練習,
音樂堂好悶呀!!!
P.E堂都係好悶,
中文堂都馬馬地,
英文堂講完書,
睇'魔幻王國',
放學去禮堂統測,
測完同關彤&阿希計秩序比賽d分,
6點番到屋企!!!
唔該留C.M!!
|
| 刊登時間︰2007-05-10 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
| Wed 9/5 |
8/5
今日多謝華貞,
送左份禮物比我,
放左學原本要去數學班,
不過找唔到課室,
所以番左屋企,
睇'花樣',
不過都係未睇晒,
之後7點幾去海港食飯,
9點半番到屋企,
睇'花樣',
今次終於都睇完啦,
不過我覺得個結局馬馬地,
睇完就睇'雙子神偷',
都係冇睇晒!!!!
9/5
今天10點幾起身去白田,
之後12點同grandmother,表姐飲茶,
等表姐等左9個字,
不過佢都未黎,
我地飲茶飲到2點幾,
番到屋企4點幾,
做完功課,
睇埋'雙子神偷',
個結局都係馬馬地!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-09 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 7 日 星期一  |
| Mon 7/5 |
打番之前同今日,
5/5
我地夜晚去在睇孫燕姿音樂會,

特別嘉賓係側田&古巨基!!!
果時聽到超high呀!!!
6/5
去左馬鞍山,
買左個玉桂狗既野,
夜晚去左荃灣打邊爐,
番到屋企11點半!!!
7/5
今日生日,
多謝同我講左生日快樂and送生日禮物比我既人,
今日專題展示超尷尬呀!!!
放左學同grandmother去食M記,
之後7點幾去食元綠壽司,
番到屋企都9點半啦!!!
錦快又14歲啦!!
真係快啦!!!
我祝自己'快高長大'呀,
一定要呀!!!!
唔該該C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-07 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 5 日 星期六  |
| Sat 5/5 |
今日冇咩特別,
好努力在睇'花樣',
今晚唔知要去睇咩,
唔記得啦,
遲d先講啦!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-05 03:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
| Fri 4/5 |
今日因為會考s考生要用課室,
所以唔洗番學,
我9點幾起身,
睇'花樣',
重未睇完呀,
10點幾去食M記,
1點幾出門口番學校,
要去中電,
整左個黑森林蛋糕,
好好食,
好靚tim!!
好有滿足感呀!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-05-04 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 84 | » |