| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
| Mon 2/4 |
今日落雨,
好開心,
因為又唔洗跑社際長跑,
取消左2次啦,
今次改左18/4,
今日科學堂好悶(一向),
數學做數,
生活教育睇'過度青春',
不過我到睇過,
D.T好悶,
lunch好快食完,
上番課室,
之後好當值,
不過現在唔想當,
英文堂悶,
中文堂韓日康講笑話,
真係好好笑,
放學去電腦室,
做專題,
做到4點,
之後關彤,阿希去奇趣,
睇到5點幾,
差唔多6點,
都因為簡d野,
簡左好奈,
6點番到屋企,
好彩唔係落大雨姐!!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-04-02 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
| Sat 31/3 |
今日7點幾起左身,
去飲茶,
飲完飲西茶,
10點先番到屋企,
原本12點去藍田,
不過改左1點,
之後我叫阿練係調景嶺,
去到調景嶺,
見唔到阿練,
打電話又打唔通,
楠楠就過黎同我一齊等,
之後打到比阿練,
佢就話我係藍田,
去到藍田,
搭車去茶果嶺,
去左開記食野,
都唔似冰室,
另一間似d,
d野又麻麻地,
又唔係'便',
之後又行去麗港城買碟,
原本買'朱古力獎門人',
不過買左'獅子女巫魔衣櫥',
買左阿練,
就去飲茶,
我地就行左陣,
就搭車去藍田,
再搭地鐵,
3點幾番到屋企,
想買YES又買晒,
真係衰呀!!!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-03-31 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
| Fri 30/3 |
今日好暈暈地,
中文堂悶,
I.H堂悶,
英文堂睇戲,
阿sir叫我買'朱古力獎門人',
lunch之後,
上maths,
上完上電腦,
好悶呀,
又唔比人做野,
得番幾個字,
先比人做,
我要做到5點,
睇唔到社際長跑,
之後等韓日康跑完,
佢跑到第11名呀,
好勁呀!!
下個禮拜一,
我要跑社際長跑,
有d唔想跑呀,
好辛苦呀!!!
5點幾同關彤,阿希,韓日康一齊行,
行到一半大家都唔同路啦,
去7-11睇YES!,
係miki,alex,stephy做封面,
想下買唔買先,
聽日同阿練and楠楠去茶果嶺呀!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-30 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
| Thu 29/3 |
今朝睇左個新聞,
超無奈呀,
因為係一個大陸人鬧劉德華,
之後都冇咩特別,
放學同阿希同韓日康去奇趣行,
我好似做左電燈膽tim,
行去奇趣個果時,
又見到2E班d男仔,
不過唔係琴日見到個幾個,
係錦係奇趣睇野,
睇左好奈,
5點幾番到屋企,
之後阿爸番到黎,
又嘈住晒,
阿媽番理,
又係,
好煩呀!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-03-29 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 28 日 星期三  |
| Wed 28/3 |
VA堂好悶,
中文堂測驗,
又係好悶,
lunch後喊,
因為比人話,
好彩多得阿練同蘭蘭安慰,
放學之後楠楠同我講,
話食譜今日交,
我地話今日派,
點寫得到呀,
之後同張sir講話聽日先交,
講完同關彤行新都,
關彤係百街買燒墨魚丸果時,
見到2E班d男仔,
買完去百街果到食,
食完就行左陣,
番到屋企好彩睇得到'唱K小魚仙',
7點幾開電腦,
關彤sd左個網比我,
係睇漫畫,
現在都睇緊,
真係多謝關彤啦!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-28 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 84 | » |