| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 16 日 星期一  |
| Mon 16/4 |
今日番學啦,
I.S好悶,
之後Maths,
Miss Tai冇番,
生活教育聽講座,
好悶,
D.T超悶,
Miss Shek堂悶,
中文堂都唔係好悶,
放學去楠楠家煮野食,
煮到7點幾,
番到屋企8點半,
做功課做到10點幾,
如果唔係聽日要比賽,
我地都唔洗錦,
不過要多謝阿練,
因為阿練要1個人做中史講稿,
THX!!阿練!!!
唔講留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-04-16 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
| Sat 14/4 |
今日終於都睇晒'惡作劇之吻'啦,
好感動呀!!!!
睇到我喊,
好彩最後都有情人終成眷屬!!!!
我想睇'惡作劇之吻2',
不過都唔知幾時有得睇,
今次有得睇'惡作劇之吻',
都要多謝阿練借比我睇!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-04-14 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 11 日 星期三  |
| Wed 11/4 |
都好奈冇打日記啦!!
今朝10點幾起身,
之後去食早餐,
食完行去寶琳,
行左陣就番屋企,
做功課,
做左陣,
就去官塘,
3點幾先番黎,
番黎都係做功課!!!!
唔該留C.M!!
|
| 刊登時間︰2007-04-11 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
| Wed 4/4 |
我日係兒童節,
兒童節快樂呀!
我未到18歲,
所以都係兒童,
今朝11點幾起身,
有利是收,
之後去元綠食壽司,
食完去租碟,
1點番到屋企,
之後都冇咩做,
不過我又冇睇到隻碟,
聽日去拜山,
所以都唔得閒,
又唔知幾時睇好喎,
聽日就還啦!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-04-04 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 3 日 星期二  |
| Tue 3/4 |
今日數學堂比Miss Tai點名,
要去補習班,
佢話有興趣既係到,
得我,阿練同阿Bo企左係到,
之後佢又係錦鬧我地,
原本要測驗,
不過都唔洗測,
英文堂睇戲,
普通話堂悶,
科學堂測驗,
lunch陪關彤同阿希去天南地北說通天,
去完就送禮物比華貞,
地理堂默書,
中史ok悶,
放學原本同華貞照相,
不過部相機冇電,
之後我就同關彤一齊走,
關彤唔好錦 啦,
Miss Tai一向都係錦,
不過佢有時d態度真係mama!!!
今日華貞生日,
生日快樂呀華貞,
又大1歲啦!!!!
終於都放假啦!!!!!
唔該留C.M!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-04-03 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 84 | » |