| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 3 日 星期四  |
| Thu 3/5 |
今日數學同中史都冇特別,
音樂堂考牧童笛,
得6.5分,
P.E堂Miss Lau都唔知痴左邊條線,
我地跑遲過5分鐘,
之後係錦叫我地跑,
唔可以行,
佢都痂線,
我地剛剛先跑完,
又要再跑,
都跑唔到啦,
超辛苦呀!!!
中文堂去電腦室,
英文堂睇戲,
終於睇完鯨魚啦!!!
放左學去包端午節食果d野,
包左8隻,
要去做善事,
每1隻5蚊,
都唔知賣唔賣得晒tim!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-05-03 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 2 日 星期三  |
| Wed 2/5 |
1/5
今日係勞動節,
所以唔洗番學,
我同阿媽去M.K,
之後買左個白色袋,
行到4點幾,
番到屋企到5點半!!!!
2/5
今日冇啦啦係錦比老師鬧,
第一個係8婆啦,
全班企起身,
乖可以坐低,
我又冇talk,
又唔係企得唔好,
之後咪問佢,
又關我事,
佢就鬧啦,
超 ,
英文堂又比人鬧,
話我'麥你d中、英文好好咩',
就係阿sir講左個解釋好好笑,
之後阿練問我講左d咩,
我咪答佢,
佢就鬧我啦,
都痴痴地,
放學同韓日康定阿希一齊行番屋企!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-05-02 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
| Mon 30/4 |
今朝科學堂比人話,
之後小測,
好難呀!!!
數學堂悶,
生活教育講'濫用藥物',
D.T好悶呀,
Miss Shek堂都係好悶呀,
中文堂報告,
我地組比8婆鬧,
雖然我都唔想講,
但係我真係 ,
係全班話我地組,
得我地一組比佢鬧,
放學番到屋企睇'花樣'!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-04-30 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
| Sat 28/4 |
今朝8點半起身,
去食早餐,
食完番學校,
去煤氣烹飪中心,
個導師教我地整3樣野,
第一小箭豬飽,
第二蜜桃撻,
第三蝴蝶酥,
我地要整小箭豬飽,
好睇唔好食,
我地試食都唔錯,
重有奶茶同咖啡飲tim,
番到屋企1點,
之後係到睇'花樣'!!!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-04-28 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
| Fri 27/4 |
今日中文堂去電腦室,
冇野做,
I.H無聊,
英文堂默書and睇戲,
超緊張呀,
maths測驗,
唔識呀,
電腦堂好悶呀,
放學去2E班,
之後比張婷話'鄧麗欣生日快樂',
阿桐又'話生日快樂',
超無奈,
then同關彤行新都,
去7-11買YES!!
之後去奇趣買野,
番到屋企5點4,
之後睇'一起喝采',
重有1集,
快d睇埋先,
聽日要好早起身呀,
因為9點3要番到學校!!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-04-27 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 84 | » |