| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| Thu 12/7 |
今日唔洗番學,
所以11點幾先起身,
好彩冇訓過'龍',
如果唔係就睇唔到'惡作劇之吻',
雖然我係睇過,
不過我都係想睇,
上網睇今期YES係小綜or小美做封面,
重有海報送tim,
可能都會買,
不過係買埋今期啦!!!
今日係關彤既生日,
祝生日快樂!!!
又大一歲啦!!!!
現在整緊張卡,
好煩呀,
唔知點整好,
打比阿練又唔聽電話喎,
都唔知點好!!!!
唔該留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-07-12 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
| Wed 11/7 |
今日番1點半,
點知比阿爸8點幾叫去飲茶,
又去飲茶,
我當然唔好啦,
之後我唔去又比佢打,
不過我緊係唔去啦,
所以就訓到11點幾睇'惡作劇之吻',
去左大空館睇劇'宇宙大爆炸',
有d悶,
睇完就番學校,
同阿練去買野,
沿途買野既時候係錦'k計',
好開心呀!!
因為都好'奈'冇同阿練'k計'!!!
聽日唔洗番學,
阿練可能黎我屋企整張卡!!!!
|
| 刊登時間︰2007-07-11 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
| Tue 10/7 |
呀!呀!呀!呀!呀!呀!
好想打1個人呀!!!
相信好多人都知道我講緊邊個,
錦我就唔多講啦!!!!
我一見到佢,
就超級無敵想打佢,
又煩又嘈,
有d好想快d過埋今年,
錦就唔洗同班啦!!!!
不過下年最好就唔同班啦!!!
但係我又好想同d FD一班,
阿希,關彤,華貞,阿練,蘭蘭等,
阿練今日病左,
所以冇番學,
原本同佢一齊去買野,
不過佢病左,
錦就遲d先買啦,
不過一定要係星期五前買,
阿練要小心身體呀!! |
| 刊登時間︰2007-07-10 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| Mon 9/7 |
今日12點9番到學校,
坐到2點半先開始結業禮,
4點先走得,
放左學同阿希去買野,
差唔多5點番到屋企,
隔左陣開電腦睇'換換愛',
睇完都唔知做咩好,
聽日番9點半,
放11點,
不過番到去都冇咩野做!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-07-09 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
| Sat 7/7 |
今朝9點幾就比姑媽嘈醒,
又話去飲茶,
成鬼日都去飲茶,
悶死啦,
又唔可以食其他野,
一定要飲茶,
之後行百街,
又比人鬧喎,
番到屋企睇'轉角遇到愛'大結局,
現在都唔知睇咩好,
'換換愛'又要每個禮拜先有得睇,
姑媽番都黎,
又比人鬧,
超無奈,
成日係錦比人鬧,
好想番學呀!!1
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-07-07 02:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 84 | » |