| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 7 日 星期四  |
| Thu 7/6 |
今朝係屋企見到冇咩雨,
想帶宿骨'姐',
不過唸唸下都係帶長'姐'好d,
原本行番學都冇錦大雨,
行到一半落超大雨,
我都濕晒,
好彩唔係帶宿骨'姐',
如果唔係重濕呀!!!!
今日考英文,
都識,
唔係好難,
我覺得作文難d,
考完同關彤找Miss梁,
不過Miss梁唔係到,
所以走,
走果時落超大雨,
我同關彤都濕晒,
行到7-11,
見到有YES!!
我同關彤都買左,
因為有飛輪海Mouse Pad,
有四款,
兩款飛輪海,一款吳尊,一款stephy,
四款都好靚,
不過最後都係買左飛輪海果款!!
我地係行到去3期果間既7-11先買!!!!
番到屋企冇溫書,
睇左'終極一班'最後果兩集,
睇到大結局果時,
我係錦係到喊,
好慘呀!!
好彩最後都係一個好既結局!!!
現在努力中,
唔打啦!!!
唔該留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-06-07 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
| Wed 6/6 |
今日VA堂超悶,
超唔想畫果幅畫,
因為好煩呀!!!!!
中文堂測驗,
唔識呀!!
Miss梁叫我幫佢收暑期作業d錢,
科學堂小測,
又係唔識,
不過合格,
我同阿練又係係到講d無聊野,
不過我地好似痴左線錦,
係錦係到笑,
今日係最後1日同阿練坐啦,
有d唔'寫'得,
lunch之後上英文默書,
今次識啦!!!
數學灶又係係到做數,
普通話堂好悶,
放左學去找Miss梁,
不過等左好奈先見到Miss梁,
比d暑期作業錢比Miss梁,
收左15個,
一共810元,
不過重有好多未收,
Miss梁叫我聽日都要收喎,
Miss梁見到我'ling'住錦多野,
所以比左個環保袋我,
錦先冇錦辛苦呀!!!
聽日考試,
現在努力中!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-06-06 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
| Tue 5/6 |
數學堂派番d功課同測驗,
派完又係係到做數,
英文堂冇咩野做,
普通話同科學堂同阿練講野,
講番d好好笑既野,
坐阿練隔離真係好開心呀!!!!
lunch考口試,
超驚呀,
地理係到睇碟,
不過我睇左陣就冇睇,
因為溫中史,
中史堂默問答,
有d唔記得左!!!
放學之後番屋企,
不過冇野做,
夜晚都係係到溫書!!
重有2日就考試啦!!
大家要比心機呀!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-06-05 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| Mon 4/6 |
今日上科學堂超好開心,
數學堂又係做數,
生活教育堂寫紀念冊,
不過念左好奈先寫到,
李sir請我地食朱古力,
多謝李sir,
D&T好悶,
lunch都係好悶,
英文同蘭蘭坐,
係錦k計,
中文堂要考口試,
所以唔比講野,
我同阿練就全紙仔,
放學番屋企,
開電腦,
不過冇野做,
我現在唔比睇電視呀,
因為要考試,
連食飯都唔比睇呀!!!
唔制呀!!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-06-04 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| Sun 3/6 |
今日10點幾比老豆嘈醒,
之後去將軍食野,
食完去百街買野,
買完番屋企,
番到屋企做功課,
做完溫書,
今日係樂怡生日,
又大一歲啦,
生日快樂呀!!!
唔該留C.M!!!!
|
| 刊登時間︰2007-06-03 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 84 | » |