| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 12 日 星期日  |
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
| Sat 11/8 |
今朝7點起身,
8點去飲茶,
飲完等到10點睇'五星級大鼠',
超好笑,
遲d想睇'魔法小葫蘆',
睇預告都好好笑,
睇完戲食完野番屋企睇'終極一家',
睇完睇'我愛黑澀會'同'模范棒棒堂',
夜晚出街食飯,
之後就唔知做d咩啦,
重有2日就分班啦,
希望各位都可以同自己d FD一班!!!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-08-11 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 10 日 星期五  |
| Fri 10/8 |
今朝10點幾起身掛緊1號風球,
11點幾睇'惡作劇之吻',
之後隔左陣掛3號風球,
2點半掛8號風球,
睇電視新聞好多人係到等車,
超多人搭車,
有可能會搭唔到tim,
睇完就做陣功課,
做左陣睇'終極一家',
大東變左身果時超帥,
睇完就睇'我愛黑澀會',
聽日去睇戲呀,
我諗會好早起身呀!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-08-10 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
| Thu 9/8 |
今朝11點先起身,
之後食完早餐同阿希去深水埗買野,
去完行西九龍,
有人玩阿希電話,
我地就覺得係梁文傑,
點知隔左陣就見到韓日康同梁文傑,
佢地最後問係邊到買卡,
不過講左幾鬼奈先知,
我都買左好多野,
番到屋企5點幾,
食完飯就上網睇'終極一家',
都應該好好睇,
一開始睇預告唔係幾明佢講咩,
但現在睇左就明啦,
睇完睇左陣'我愛黑澀會'!!!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-08-09 09:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
| Tue 7/9 |
今朝11點幾先起身,
之後睇'惡作劇之吻',
睇完去食野,
食完番屋企做功課,
要努力呀!!!!!
夜晚睇'東張西望'有依晨同小綜,
之後就睇'我愛黑澀會'啦!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-08-07 08:50 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 84 | » |