| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
| Thu 6/9 |
今朝8點9番學校參加有禮特工,
聽日我同關彤都要企係門口叫'歡迎光臨',
原本聽日下午先番,
不過又話要彩排,
所以要9點番,
今日去完有禮特工同阿希去食野,
原本話1點半再番學校,
之後再改2點半,
所以阿希黎我屋企,
番屋企途中又見到嘉欣,
嘉欣又黎我屋企,
2點幾Miss梁打黎話唔洗番,
錦聽日就要番9點啦!!!
過左陣嘉欣就走,
阿希4點先走,
錦阿希就幫我下載新既msn同幫我整xg,
真係唔該晒呀!!!!!!!
現在既msn有共用檔案啦!!
重有教埋我點用!!
真係要唔該阿希呀!
阿希走左,
就睇左dd'終極一家'!!!!
今朝又要早d訓啦,
聽日要番9點,
希望聽日Miss梁唔好幫我化妝啦!!!!!!!
唔該留C.M!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-09-06 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
| Wed 5/9 |
今朝8點起身去食早餐,
食完番學校幫Miss Tai,
之後去有禮特工,
1點幾先去食野,
2點幾番學校幫Miss梁整10週年d野,
整到6點幾,
差唔多7點先番到屋企,
好累呀!!
聽日又要8點9番,
原本今日,聽日,後日同大後日都唔洗番,
不過因為要整10週年,
所以有d人要番,
我同d FD4日都要番呀!!!!!!!!
好多日都冇咩點睇戲,
要遲d得閒先得啦!!!!
下個禮拜正式上堂啦,
要加油呀!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-09-05 09:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| Sun 2/9 |
今朝9點幾起身,
之後出左去石硤尾飲茶,
飲完番屋企開電腦,
不過有時連唔到線,
所以會上唔到網,
好彩今日上到,
之後睇番之前既'終極一家','18禁不禁'同'換換愛',
不過重未睇'黑糖瑪奇朵',
聽日睇啦,
不過聽日要番學!!
但係番學就唔洗係屋企錦悶,
聽阿希講Miss Tai教我地數學,
Miss Kong教Eng,
我都估到Miss Kong教Eng,
因為佢係我地班主任,
再加上佢F.1教我Eng,
中文同中史就張sir教!
希望今年d成績比上年好!!!!!!!!!
加油!!加油!!加油!!
唔該留C.M!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-09-02 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
| Wed 29/8 |
今朝11點幾先起身,
之後食元綠壽司,
食完番屋企開電腦,
開電腦睇'終極一家',
睇左四集,
因為之前部電腦中左毒,
所以冇得睇,
'18禁不禁','換換愛'同'黑糖瑪奇朵'都未睇!!
聽日又冇得睇喎!!
好快番學啦!!
好彩星期一做晒d功課!!
唔該留C.M!!
|
| 刊登時間︰2007-08-29 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| Tue 28/8 |
今日終於有得玩電腦,
因為之前部電腦中左毒!!
現在好煩呀!!
因為冇左速成,
再加上倉頡又左d簡體字,
打字都好煩呀!!!!!!!!
重有之前d野都冇晒啦!!!
好慘呀!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-08-28 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 84 | » |