*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


Thu 6/9

今朝8點9番學校參加有禮特工,
聽日我同關彤都要企係門口叫'歡迎光臨',
原本聽日下午先番,
不過又話要彩排,
所以要9點番,
今日去完有禮特工同阿希去食野,
原本話1點半再番學校,
之後再改2點半,
所以阿希黎我屋企,
番屋企途中又見到嘉欣,
嘉欣又黎我屋企,
2點幾Miss梁打黎話唔洗番,
錦聽日就要番9點啦!!!
過左陣嘉欣就走,
阿希4點先走,
錦阿希就幫我下載新既msn同幫我整xg,
真係唔該晒呀!!!!!!!
現在既msn有共用檔案啦!!
重有教埋我點用!!
真係要唔該阿希呀!
阿希走左,
就睇左dd'終極一家'!!!!
今朝又要早d訓啦,
聽日要番9點,
希望聽日Miss梁唔好幫我化妝啦!!!!!!!

唔該留C.M!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-06 09:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 5 日  星期三   陰天


Wed 5/9

今朝8點起身去食早餐,
食完番學校幫Miss Tai,
之後去有禮特工,
1點幾先去食野,
2點幾番學校幫Miss梁整10週年d野,
整到6點幾,
差唔多7點先番到屋企,
好累呀!!
聽日又要8點9番,
原本今日,聽日,後日同大後日都唔洗番,
不過因為要整10週年,
所以有d人要番,
我同d FD4日都要番呀!!!!!!!!
好多日都冇咩點睇戲,
要遲d得閒先得啦!!!!
下個禮拜正式上堂啦,
要加油呀!!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-09-05 09:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 2 日  星期日   雨天


Sun 2/9

今朝9點幾起身,
之後出左去石硤尾飲茶,
飲完番屋企開電腦,
不過有時連唔到線,
所以會上唔到網,
好彩今日上到,
之後睇番之前既'終極一家','18禁不禁'同'換換愛',
不過重未睇'黑糖瑪奇朵',
聽日睇啦,
不過聽日要番學!!
但係番學就唔洗係屋企錦悶,
聽阿希講Miss Tai教我地數學,
Miss Kong教Eng,
我都估到Miss Kong教Eng,
因為佢係我地班主任,
再加上佢F.1教我Eng,
中文同中史就張sir教!
希望今年d成績比上年好!!!!!!!!!
加油!!加油!!加油!!

唔該留C.M!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-02 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


Wed 29/8

今朝11點幾先起身,
之後食元綠壽司,
食完番屋企開電腦,
開電腦睇'終極一家',
睇左四集,
因為之前部電腦中左毒,
所以冇得睇,
'18禁不禁','換換愛'同'黑糖瑪奇朵'都未睇!!
聽日又冇得睇喎!!
好快番學啦!!
好彩星期一做晒d功課!!

唔該留C.M!!

刊登時間︰2007-08-29 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 28 日  星期二   雨天


Tue 28/8

今日終於有得玩電腦,
因為之前部電腦中左毒!!
現在好煩呀!!
因為冇左速成,
再加上倉頡又左d簡體字,
打字都好煩呀!!!!!!!!
重有之前d野都冇晒啦!!!
好慘呀!!!

唔該留C.M!!!!

刊登時間︰2007-08-28 10:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]