| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
| Fri 6/7 |
今朝要8點3番到學校,
之後9點幾就開始頒獎典禮,
我拎數理遊蹤季軍,
之後要幫2A拎獎,
下個禮拜一係結業禮,
我都阿希都要拎服務獎,
所以阿希係坐係我隔離,
番到屋企睇飛輪海隻碟,
之後再睇'轉角遇到愛',
又係睇到喊呀!!!!
今日小美黎左香港,
聽日就小綜黎香港,
重有後日依晨黎香港,
真係好啦,
好開心呀,
一次黎兩個台灣藝人!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-07-06 04:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 5 日 星期四  |
| Thu 5/7 |
今日番學睇社際戲劇比賽,
超好笑,
有個評判超靚仔喎,
未做之前李sir叫左出去,
話要拎獎,
不過我聽唔清楚數理遊蹤係唔係我代表去拎,
不過都應該係,
下個禮拜都要上台拎獎,
放左學Miss梁請食飯,
初初以為得我,阿希,關彤同毛毛康,
點知重有余浩文,陳家健,江浩榮,高永東同馬熙堯,
去KFC食野果時,
見到馬志恆,
食之後Miss梁講左d野,
令到我好想喊,
不過都要面對現實,
食完幫Miss梁'汁'Art Room,
'汁'到4點幾,
'汁'完去慧安園拿野,
之後行左陣新都,
5點幾先番到屋企,
聽日要8點3番學,
好早呀!!!!
如果我唔係拿獎,
我就9點先番啦!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-07-05 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
| Wed 4/7 |
琴晚發左1個唔知算唔算係惡夢既夢,
一起身果時有d淚水,
我係個夢喊緊,
估唔到現實中真係喊左出黎喎,
我又驚會實現呀,
今日係屋企好悶,
都唔知做d咩好,
係到睇'轉角遇到愛',
好緊張呀!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-07-04 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
| Mon 2/7 |
今日唔洗番學,
想訓到11,2點,
點知比姑媽嘈醒去食早餐,
12點幾又去飲茶,
飲完同阿媽行西九龍同北河街,
買左1件3,1對襪同帽,
番到將軍澳落大雨,
好彩有帶遮,
不過都係濕左,
番到屋企都5點幾,
之後開電腦睇'換換愛'第五集同'愛情合約'最後果幾集,
睇到最後果幾集好感動呀!!!!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-07-02 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 1 日 星期日  |
| Sun 1/7 |
聽日收到份生日禮物呀,
好開心呀,
係一隻cinnamoroll公仔,
有兩面唔同樣,
都好大隻架!!
今日係回歸,
估唔到錦快就10年啦!!!!
我就同阿媽去藍田,
原本話買碟,
不過貴就冇買,
買左2件3,
4點先番到屋企,
睇'愛情合約'!!
今晚有煙花睇,
學溏心風暴'又有煙花放'呀!!!
聽日又唔洗番學啦,
又可以訓夜d!!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-07-01 04:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 84 | » |