| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
| Sat 23/6 |
今朝9點比姑媽嘈醒去食早餐,
果時超眼訓呀!!!
食完係錦行街,
行到12點,
番到屋企整沙律,
整完冇野做,
係電腦又唔比睇戲,
好悶呀!!!!
睇黎今晚好多野食呀,
超正呀!!!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-06-23 02:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
| Fri 22/6 |
今日派卷,
英文同I.S唔合格,
不過英文係300分之中合格呀!!
放左學同蘭蘭去慧安園,
之後就同老豆去'扒王之王'食野,
食完行左陣街,
見到'十分愛'出左,
不過老豆又唔買,
真係衰呀!!!
行完番屋企睇'東方茱麗葉',
睇完睇'東方茱麗葉'就睇'愛情合約',
不過我都mama地明講咩!!!!
下個禮拜一又派卷啦!!!
都唔知點tim d成績,
好緊張呀!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-06-22 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
| Thu 21/6 |
今朝12點先起身,
落街同阿媽食野,
但係一落到去超熱,
之後番到屋企睇'東方茱麗葉',
睇到16集就有d唔想睇,
不過睇d唔睇d好怪,
到左2點幾去租碟睇,
租左spider-man2同千般愛,
不過我覺得千般愛就mama地好睇啦!!!!
聽日派卷啦,
好緊張呀!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-06-21 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
| Wed 20/6 |
今日超熱呀,
但係好開心,
因為今日係考試既最後1日呀!!!
放左學同阿媽飲茶,
飲完去MK,
買左1件3,2對襪褲同埋2對鞋,
好大收獲呀!!!
聽日唔洗番學呀,
但星期五要對卷呀,
好緊張,
琴日發既夢一定唔可以實現呀!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-06-20 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
| Tue 19/6 |
今朝12點幾先起身,
之後係屋企食野,
食完開電腦睇'換換愛'第3集,
睇完都2點幾啦!!!!
一陣要出去,
唔想出呀,
錦鬼死熱,
32度呀!!!!
好開心呀,
考埋聽日唔洗考試啦,
考完又放1日,
幾好呀!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-06-19 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 84 | » |