| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 28 日 星期六  |
| Sat 28/7 |
今朝10點起身,
食完早餐去左太子行街,
12點幾去左南昌食野,
食完行西九龍,
買左飛輪海啤牌,
有齊晒,
唔洗抽25張卡去換,
直接買,
3款都有,
番到屋企都5點幾,
夜晚出街食飯,
食完去ok買color!!
現在努力做功課,
好想快d做晒佢,
不過又多,
所以唔係好想做,
大家都要同我一齊加油呀!!!!
做左陣之後睇'18禁不禁'第13集,
又要等到下個禮拜一先有得睇啦!!!
好多戲都係一個禮拜先可以睇一次,
例如:'換換愛','黑糖瑪奇朵',
我諗做完'18禁不禁'會做'終極一家',
因為'18禁不禁'就黎做完,
再加上'終極一家'8/8做,
所以我諗既應該都唔會錯,
我諗下個禮拜睇'18禁不禁'果時都會喊,
因為剛剛睇預告果時都喊左小小!!!!
唔該留C.M!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-07-28 07:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
| Fri 27/7 |
今朝係7-11買左本YES!!
之後出左官塘食野,
食完行官塘,
3點番到屋企,
冇野做!!!!
夜晚睇'18禁不禁',
重有1集就做完啦,
我上網睇'終極一家'8/8做,
惡作劇之吻2又要係下年2月先有得做,
真係唔想等錦'奈'呀!!!!
再加上下年要睇下升唔升到F.4,
所以都未必有得睇!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-07-27 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
| Wed 25/7 |
今朝10點幾起身,
11點搭車去尖沙咀既九龍酒店食自助餐,
12點開始食,
食到2點,
d野好好食呀,
又多喎,
真係無得頂呀!!!
食完搭船去中環,
行左陣,
之後就搭地鐵番屋企,
番到屋企都差唔多5點,
之後睇'刺青',
ok好睇,
不過結局麻麻地,
但係唔係好適合我地睇!!!!
睇完就睇'18禁不禁'第9集,
睇完都冇咩做係到打blog!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-07-25 09:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 24 日 星期二  |
| Tue 24/7 |
打番琴日先,
琴日同阿媽出左M.K,
去買書同買野,
番到屋企都5點幾啦,
之後就睇'換換愛'第8集同'黑糖瑪奇朵'第2集,
兩套都好好睇呀,
我睇兩套戲果時好似見到有睇'哈利波特-鳳凰會的密令',
講番今日啦,
一起身聽電話就比人鬧,
之後睇'惡作劇之吻',
睇完就同阿媽去食野,
食完租左兩集碟,
'海猿-終極海難'同'刺青',
不過只係睇左'海猿-終極海難',
諗住聽日先睇'刺青',
'海猿-終極海難'又感動,
又緊張,
真係好好睇,
又係睇到我喊,
睇完睇'18禁不禁'第7,8集,
好好睇呀!!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-07-24 07:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
| Sat 21/7 |
今日11點幾先起身,
之後同阿媽去食野,
食完番屋企開電腦睇'18禁不禁',
越睇越好睇,
阿本真係好可愛呀!!
今晚睇'香港小姐',
見到有賀軍翔,
我相信一定係上個禮拜錄,
因為賀軍翔上個禮拜黎香港,
冇理由今個禮拜又黎香港'架嗎'!!
唔知今年邊個係香港小姐呢? |
| 刊登時間︰2007-07-21 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 84 | » |