| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
| Wed 22/8 |
今朝7點幾起身,
8點幾番到學校整野,
得我,阿希,華貞同嘉欣,
我地整野整到2點幾,
番到屋企3點,
之後食完野,
開電腦睇'終極一家',
好緊張呀!!!
睇完都冇咩野做!!!!
我知我班班主任係邊個啦,
原來今年全部F.3都有2個班主任,
有d重係新老師tim,
好彩我果班唔係,
係潘玉玲同江德怡,
我地中文同中史都係張sir教!!
雖然阿希果班都有張sir教,
不過只係教中文!!!!!
要加油快d做晒d功課!!!!
唔該留C.M!!
|
| 刊登時間︰2007-08-22 09:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
| Mon 20/8 |
今朝10點幾起身,
11點幾睇'惡作劇之吻',
之後做左陣功課,
2點幾陪grandmother睇醫生,
4點幾番到屋企睇'18禁不禁','換換愛'同'黑糖瑪奇朵',
'黑糖瑪奇朵'睇到我喊,
因為覺得丫頭好慘,
比人忽略左離街出走,
今集又冇講找唔找到她!!!!
今日冇睇'14歲媽媽',
因為我grandmother睇'歲月風雲',
所以冇得睇!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-08-20 10:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 18 日 星期六  |
| Sat 18/8 |
今朝8點起身去飲茶,
飲完茶去睇'魔法小葫蘆',
都好好笑,
有d感人,
首主題曲好好聽,
張含韻 一人一夢,
睇完食完野番屋企,
番到屋企睇'終極一家',
睇完都咩知做咩!!!
好想快d番學呀!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-08-18 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 16 日 星期四  |
| Thu 16/8 |
今朝11點先起身,
之後一路食野一路睇'惡作劇之吻',
睇完做陣功課,
做左陣就睇'終極一家',
睇完又做陣功課,
不過都係未做完,
之後同阿希係msn'k'左陣,
好似話我同阿希果班多左個留班生,
我地班好似係漢家駒,
阿希果班好似係譚寶金!!!!
聽日d小學同學(A班果d)同老師去apm食飯,
雖然好想去,
不過冇得去,
但係如果我真係去,
我就又會好驚喎!!
其實我都想見下d小學同學有咩唔同,
雖然有d都見過,
不過有d未見過,
都想見下
所以有d想去,
想去又點喎,
都改變唔到個事實啦!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-08-16 09:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 13 日 星期一  |
| Mon 13/8 |
今朝11點幾島起身,
之後就番學校睇分班,
我入左3C,
好彩同阿練同華貞一班,
唔洗同陳家健一班,
不過就冇同阿希,關彤同蘭蘭一班,
但係我諗都會好開心,
因為有阿練,
睇完同阿希去行陣新都,
番到屋企2點幾,
番到屋企睇'換換愛',
之後3點幾同阿媽去食野,
食完行左陣新都,
買左支屈臣氏蒸餾水係有飛輪海果樣,
我買左大東款,
行完番到屋企都差唔多5點,
食野飯做陣功課,
之後睇'黑糖瑪奇朵',
睇緊果時突然有個小學同學問我有冇睇,
係錦係到講,
睇完'黑糖瑪奇朵',
就睇'14歲媽媽'!
F.3一定要努力呀!!!!!
唔可以再睇偶像戲,
雖然'惡作劇2吻'係下年做,
不過升到F.4再睇啦!!!
一定要加油呀!!!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-08-13 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 84 | » |