*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 9 月 23 日  星期日   雨天


Sun 23/9

打番琴日先,
22/9
7點起身,
去上環食野,
食完去行山,
行去山頂,
行完搭車去灣仔食野,
食完去深水埗,
行左西九龍,
行完搭車去九龍城,
途中我地搭緊既巴士撞倒部私家車,
好彩冇事,
之後全車人落晒車搭另一架,
去到九龍城又行左陣,
之後又行到去紅磡睇下d7-11or OK睇下YES既禮物有冇棒棒堂男孩既八達通套,
睇左好多間都冇,
我見過2款飛輪海、鄧麗欣、黑澀會美眉、楊丞琳同洪卓立八達通套,
係冇見過棒棒堂男孩同傅穎八達通套,
早知就買左黑澀會美眉果個八達通套啦!!!!!
今日都係錦係到找!!!!!
點先番到屋企!!!!
打番今日,
10點起身,
去深水埗行左陣,
就去石硤尾飲茶,
飲完去grandmother屋企,
之後冇幾奈就走左啦,
3點幾番到屋企,
溫左陣書,
溫完睇'終極一家'同'美味關係',
睇完就溫多陣書,
之後姑媽d朋友幫我找YES,
都係冇見過棒棒堂男孩八達通套,
但有見到傅穎八達通套,
即係全部既款都有,
只係冇棒棒堂男孩!!!
今日見到TVB週刊係飛輪海做封面,
係講佢地開演唱會,
不過都冇諗住買,
只係想要棒棒堂男孩既八達通套!!!!!!!
重有3日,
棒棒堂就黎香港啦,
可能真係冇得去apm啦,
我一定要去BBQ,
話係家庭日喎,
好想喊呀,
因為冇得去,
佢地重話我係到追星喎,
但係我唔覺喎,
只係去睇下姐,
又唔係真係佢去到邊我去到邊,
我就諗去apm 4蚊,
但去BBQ就10幾蚊,
重話我'特燈'去喎!!!!!
好想喊呀!!!!
唔該留C.M!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-23 09:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


Thu 20/9

今朝上數學堂,
之後普通話堂要出去講野,
英文堂係外籍老師,
不過講講下有突發事件,
就係有個風扇制有火花,
I.H堂都悶悶地,
lunch要全部人企晒係出面,
超樣衰喎,
中文堂有d唔明,
係3C等張sir,
不過地佢地補默,
補默完,
等左勁耐先可以同張sir傾計,

我地傾左好耐,
我地要估IQ題,
佢話我地答錯就要走,
5點去左新都既7-11同OK睇YES,
2款飛輪海、棒棒堂男孩、黑澀會美眉、鄧麗欣、傅穎、楊丞琳及洪卓立既八達通套,
好想要棒棒堂男孩or黑澀會美眉果個呀!!
點知比我老豆見到,
我同關彤同阿希去完7-11,
又去OK,
之後又番去,
話我係到遊蕩喎,
之後同老豆去M記食野,
6點先番到屋企,
睇'終極一家',
睇完都冇咩做,
原本要打比阿練,
不過佢未食飯,
所以冇打到!!!
重有6日棒棒堂就黎香港啦,
下個禮拜三既勁歌有得睇,
不過又未必有得睇,APM又有簽唱會
APM又有簽唱會,
下個禮拜五YES好似係棒棒堂男孩做封面,
好正呀!!!!
好期待呀!!!!!!!!

唔該留C.M!!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-20 10:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


Wed 19/9

今朝上中文堂睇左好多關於金字塔既野,
英文堂要抄野,
因為我後面果個串唔到個詞語,
Miss Kong就用十字制,
所以我咪要抄,
好彩只係抄1次,
P.E堂出去跑街,
之後要跑4X100,4X400同跳遠,
不過係模擬,
唔係真係跑錦長同跳沙,
lunch去左圖書館,
數學堂Miss Tai冇番,
兩日都冇番,
都唔知咩事,
放學同阿希同關彤行左陣新都,
就去
美食廣場做功課,
不過唔係我做,
而係阿希同關彤做,
因為我已經係數學堂做晒啦!!!!
番到屋企5點半,
食完飯睇'終極一家',
睇完睇'模范棒棒堂',
係聰明王第三彈,
王子win,
真係勁啦!!!!!
26/9可能冇得去APM啦!!!
好想喊呀,
冇得去!!!!!
但係我又想去,
唔講啦,
講起都想喊呀!!!!!

唔該留C.M!!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-19 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


Tue 18/9

今朝7點就起左身,
食完早餐就番學啦,
去禮堂早會,
超悶喎,
完左男仔要留係到,
我地上左上課室,
好多人以為入錯課室,
因為係唔係Miss Tai係到,
原來Miss Tai冇番,
中文堂都明,
英文堂好悶呀!!!
地理堂都ok,
生活教育要測做咩工,
食完飯去圖書館開會,
有介紹主席,副主席同幹事,
不過就唔係幾滿意,
因為全部都係F.2既人,
講起都,
之後上生物堂都ok悶,
放學原本找Miss梁,
不過好似話佢唔舒服,
所以冇番,
之後同關彤,阿希行左陣新都,
5點3番到屋企,
睇'終極一家',
食完飯睇左一半'公主小妹',
但係超誇張,
做公主真係好啦!!!!!
超好睇呀!!!
唔該留C.M!!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-18 10:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


Mon 17/9

今朝7點幾起身,
上堂都OK明,
中史現在都明,
放左學同關彤找Miss梁,
之後就番屋企,
果時關彤係錦話講APM d野,
氣死我啦!!!!
番到屋企盲同老豆去M記,
食完番屋企睇電視,
之後冇幾奈食飯,
食完睇'黑糖瑪奇朵',
鬼鬼好慘呀,
真係患絕症,
我都睇到喊呀!!!
下一集就會好緊張,
會好慘同感人,
鬼鬼同王子可能會接吻,
好緊張,
好想快d睇呀!!
不過又要等到下個禮拜啦!!!
一家要等落去!!!
唔該留C.M!!!!!!!!

 

刊登時間︰2007-09-17 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]