| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| Sat 26/1 |
講番琴日dd先,
我比Miss Tai'握'左,
佢寫我手冊話今係番8點至1點,
點知Miss Fung話比我地聽我地番9點9放11點半,
最後我地走果時係重要加多句,
聽日記得8點番黎呀!!!!
好彩冇聽佢講姐,
今日係學校睇d小學生玩,
佢地未黎之前我地係到玩,
超快玩完,
不過盒果個就有d難,
我重未諗到呀!!!!
番到屋企睇到有個消息,
就係......

他們的夢想 已經發光!!!
Lollipop棒棒堂「哪裡怕」國語專輯
限量炫光珍藏版 CD+DVD 限量20,000份
2/1金感謝發行
炫光珍藏特仕包裝(炫光紙盒+透明彩繪套裝)
棒棒堂歌迷必備,絕對珍藏:
★CD -獨家收錄「苦茶」棒棒堂男聲演唱會先聽版
★DVD-
●一次擁有「我們之間」、「哪裡怕」、「夢想巴士」完整MV及幕後花絮
●特別收藏「6棒小巨蛋演唱會前夕心情紀實」
★超值加贈-
●2008棒棒堂新希望書籤
●小巨蛋演唱會6棒感性獨白完整信函
發行日期: 2008年02月01日
內容物:2片裝 CD+DVD
唔知香港有冇得買呢???
唔知幾錢呢???
我想買呀!!!
重有一樣野,
就係......
今日係棒棒堂係小巨蛋開演唱會既大日子,
棒棒堂,模范棒棒堂既14個底迪,黑澀會美眉既8妞同我愛黑澀會既9個美眉都要加油呀!!!!!!!!
重知全部演出既人都要加油啦!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2008-01-26 10:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 25 日 星期五  |
| Fri 25/1 |
今日上化學堂超悶呀,
之後上家政,
點知楠楠又冇帶豬肉,
我地係錦問人拎d,
好彩最後馬沃成果組有多,
所以比左我地姐,
真係唔該晒呀!!!!
之後都冇咩特別呀,
不過原來我今日唔記得左我要去圖書館當值,
到左放學先知,
唔知會唔會比人抄呢????
中文堂幫張sir錄野,
超好玩呀!!!!
番到屋企睇之前既康熙來了,
係黑澀會美眉既,
睇佢地試鏡,
美眉自己睇番有d尷尬,
不過就有d好笑!!!!!
聽日就係棒棒堂係小巨蛋第一次開演唱會,
棒棒堂加油呀,
重有模范棒棒堂既14個底迪,我愛黑澀會9個美眉同黑澀會美眉既8妞都要加油呀,
因為佢地係嘉賓,
重知係演唱會演出既所有人都要加油呀!!!!! |
| 刊登時間︰2008-01-25 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 22 日 星期二  |
| Tue 22/1 |
今朝7點比姑媽嘈醒,
果時超眼訓,
番到學校係禮堂早會,
超悶呀!!!
中文堂超想訓覺,
但係又要做謄文喎,
重要寫好多,
好彩阿sir比我聽日交姐,
英文堂有d悶,
雖然睇'花木蘭',
不過我覺得好悶呀,
P.E堂跳舞,
超好玩,
但係我就跟唔上呀!!
數學堂阿Lin坐我隔離,
放左學去漫畫X獵人,
見到有d明星鏡,
超靚超想買,
不過就冇錢,
所以遲d先買賣!!!
番到屋企睇'惡作劇2吻',
湘琴超慘喎!!!
搞到我喊呀,
直樹有d衰,
害到湘琴離家出走呀!!!!!!!
好啦!!!
唔講啦,
自己睇啦!!!!!
重有4日棒棒堂就開演唱會啦,
好想睇呀,
不過要去到台灣睇,
希望佢遲d出碟啦!!!!! |
| 刊登時間︰2008-01-22 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 21 日 星期一  |
| Mon 21/1 |
今朝第一堂係數學堂,
我地做數,
之後Miss Tai話我地嘈,
佢話會話比班主任聽,
到左第六堂Miss Poon真係話我地,
重叫我地坐番考試前果個位,
雖然我同楠楠都係坐番原位,
所以都冇咩特別,
今日派左生物卷,
唉!!!!!
又唔合格,
連錦簡單既科目都唔合格,
真係慘呀!!
下學期要努力d呀!!!!
今日放學同阿希,關彤,楠楠去抽卡,
我同阿希,關彤都有抽,
我一抽就抽到王子,
之後就係鬼鬼簽名,
超正喎!!!!
抽左18蚊都有好多張黑澀會同棒棒堂呀!!!
第一次抽卡抽得錦開心炸,
而且今日係今多次抽卡以來最好運今次,
因為好少有阿本既卡,
今次係得1張都比我抽到,
真係好好運呀!!!!!
哈!哈!哈! |
| 刊登時間︰2008-01-21 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 20 日 星期日  |
| Sun 20/1 |
我都好奈冇打blog同xg啦,
所以今日就打啦,
之前派左好多卷,
只係未派生物炸,
唉!!
不過有好多都全軍覆沒啦!!!!!
唉!!!!
唔講啦,
講第二d,
我終於睇完'〖黑糖II〗鬼王的專屬印記',
真係好好睇呀,
之後睇番上年黑澀會同棒棒堂新年既戲同P.K實,
笑死人啦,
未睇就快d睇啦,
真係好好笑呀!!!
唔知今年既好唔好笑呢,
好想快d睇呀,
不過要年初一先有得睇,
好期待呀!!!! |
| 刊登時間︰2008-01-20 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 84 | » |