| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
| Tue 4/12 |

真係好想去呀!!!!!
重有3日就去Ocean Park啦,
不過果日都係上圖既活動日子呀!!
希望快d到啦!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-12-04 06:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
| Sat 1/12 |
今日係一個月既開始,
要比心機,
因為一定要升到中四呀!!!!
有個消息,
就係......
阿本同小薰通告行程:
12/07 (星期五)
17:00《apm特約︰18禁不禁》之一park即合Fans Party /觀塘apm t park
12/08 (星期六)
12:00《歡樂滿東華2007》綵排/將軍澳電視廣播城
15:30《apm特約︰18禁不禁》之 性「敢」登場welcome party/觀塘apm
24:00《18禁不禁》演員出席TVB一年一度大型慈善籌款活動《歡樂滿東華2007》/將軍澳電視廣播城
唔知係唔係架,
我想去APM果個呀,
不過又唔知去唔去到呢?????
星期五就未必得啦,
因為我地去Ocean Park,
唔知去唔去到,
星期六就唔知啦!!!!
希望今次可以去啦!!!!
因為棒棒灶同黑澀會去APM我都冇去,
所以我想去呀!!!!! |
| 刊登時間︰2007-12-01 11:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
| Fri 30/11 |
今日都咩特別呀,
但係係lunch果時陳鴻國同Miss Kwok上黎我地課室,
又講番上次music堂既野,
我都唔明都過左1個禮拜啦,
重提喎,
都唔明點解好似要搞到件事好大錦,
不過我諗好多人對this事都冇咩感覺啦,
算啦!!!!!!!!!
唔講啦!!!!!!!!!
都冇人在意this事,
放左學就黎笑死我啦!!!!!
係錦先啦!!!!
唔該留C.M!!!!!!! |
| 刊登時間︰2007-11-30 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| Thu 29/12 |
今朝排完隊去左1樓等蓮姐,
之後搭車去小童群益會參加朗誦比賽,
我19號,關彤17號,阿希42號,
阿希尾3,
因為得44個人,
上次好似有70幾個,
今次少左好多呀,
休息果時Miss梁比我地睇d BB相,
超可愛呀,
最後派左張分紙,
我同阿希都係81分,
關彤就80分,
我比上年高左2分,
番到學校都食飯啦!!!
Music堂冇咩野做,
放學同楠楠去左買袋,
唔記我同關彤同阿希講我同楠楠走先,
之後係3期睇到佢地,
佢地唔彩我,
真係對唔住呀,
唔好唔彩我呀!!!!!
重有阿Lin你真係唔好再唔開心啦,
要開心d呀!
如果唔係就見唔到以前開心既阿Lin啦!!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-11-29 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| Wed 28/11 |
超奈冇打過啦,
今日都冇咩特別,
聽日就比賽啦,
好驚呀!!!!!!!
有幾個消息,
第一係阿本同小薰會係7/12黎香港,
好彩又係去APM!
第二就係下面既圖,

唔知佢地又去邊呢?
琴日睇左'惡作劇2吻'既見面會片花,
睇到有王子想kiss個女仔呀,
希望唔好啦,
因為王子係鬼鬼架!!!
今日上網見到棒棒堂既新髮型,
超帥呀!!!!!
大家都要睇下呀,
係錦先,
聽日要加油呀!!!!!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-11-28 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 84 | » |