| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
| Fri 18/7 |
日日都12點幾先起身,
起身後睇Stephy看透演唱會,
睇完去新都行下,
番到屋企睇到3C xg話20同21號去camp,
我諗都冇得去啦!!!!
因為剛剛比人鬧完,
就連大結局都冇得睇呀!!!!!!!
禮拜日棒棒堂係APM有活動,
不過多數都係冇我去啦!!
暑假真係悶呀,
又唔想做功課喎,
又冇得出街,
日日對住部電腦同電視,
悶到悶死啦!!!
好想快d番學呀!!!
遲d屋企裝修,
我間房可能會整上格床呀,
好開心呀,
不過會好奈都冇得玩電腦,
又唔比出街,
一定悶死啦!!!!!
|
| 刊登時間︰2008-07-18 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Fri 11/7 |
今日係中三生涯既最後有1日,
真係有d唔捨得,
因為今日係最後見到一d離開學校既人,
而且可能唔知會唔會見到佢地,
大口仔同我講今日係最後1次見,
佢話唔好掛住佢喎,
佢都傻傻地架,
點會掛住佢呀!!
之後我去百街買野食見到毛毛康,
佢話可能會去東涌讀,
重同我講後會有期!!!
雖然今年唔係話好開心,
不過真係有好多回憶,
自己都因多次驚升唔到F.4,
不過好彩都升到,
希望自己F.4比心機,
努力讀書!!!!!
因為讀左文科就好多野要讀啦!!!
今年我地既班主任係Miss Kong同馮碧池老師,
唔知Miss Leung會唔會教V.A呢????
好想Miss Leung教V.A呀!!! |
| 刊登時間︰2008-07-11 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Wed 9/7 |
哈!哈!哈!
我又好奈冇打啦!!!
講番琴日少少,
琴日無啦啦嘔,
超辛苦喎,
但我都出左去花園街行下,
之後見到1個4 5歲既細路,
見到佢超想笑喎,
因為佢有1個好大既肚腩,
我媽同姨媽摸佢個肚腩真係笑死我啦,
真係好想照張相呀!!!!!
講番今日,
去左小金井食野,
之後去左買鞋,
買完番屋企,
開唔到屋企既道門,
以為grandmother番左黎,
點知唔係,
原來係阿爸番左黎,
真係嚇死呀,
重以為有賊tim!
過左陣,
去一粥麵食下午茶,
之後就去冒險玩,
玩左陣就番屋企,
上網睇到黑澀會美眉(8妞妞)可能會改名!!!
【黑澀會美眉】到底是8個美眉?20個美眉?還是40個美眉??
負面消息不斷的到底是【黑澀會美眉】哪些美眉???
加盟華納音樂的到底是【黑澀會美眉】哪些美眉???
華納音樂:「黑澀會美眉名稱爭議多!8妞妞揹黑鍋!確定改團名!」
從【我愛黑澀會】節目出道的8個女生,組成了【黑澀會美眉】深受大家的喜愛!不過節目中淘汰的其他女生,一直以來負面消息不斷,備受爭議!CHANNEL【V】總監ANDY也表示:「深感困擾!也因為這些節目中曾經被淘汰的美眉負面消息過多,讓已出道的8位【黑澀會美眉】揹了無數的黑鍋!甚至嚴重影響廣告代言形象!」除此之外【黑澀會美眉】之前一直無法在內地同步發片,也是因為名稱中的”黑澀會”導致批文審核不通過!這也是改團名勢在必行的原因!因此,未來8妞妞發片將把【黑澀會美眉】重新更名!
重有'黑糖群俠傳'可能在26/7首播!!
不過唔係唔係架!!!
如果係我超期待呀,
重有希望'霹靂MIT快d播啦!!!!!!!!
以下係棒棒堂二軍既冒險世界:

11/7就出啦!!
不過可能唔會買,
但係棒棒堂二軍要加油!!!!!!!
重有聽日好似係編班,
唔知會編左咩班咩科呢???? |
| 刊登時間︰2008-07-09 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Sat 28/6 |
好奈冇打啦,
因為部電腦壞左同埋考緊試,
所以就冇電腦用,
琴日放榜,
超驚呀,
我喊左出黎,
因為比Miss Kong嚇死呀,
佢話依家有得見就見多幾面,
之後請我地食珍寶珠話先甜後苦,
我就唔知點解d眼淚係錦流,
後來知道自己升到,
驚到又係錦喊,
都唔知係到做咩,
講番今日終於可以有電腦用啦,
好開心呀!!!
遲d班話搞camp,
自己又冇得去啦,
好唔開心呀,
希望佢地玩得開心d啦!!!!!!! |
| 刊登時間︰2008-06-28 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| Mon 19/5 |
今日派中史卷同中文卷,
點知兩科都fail,
原本都冇咩野,
但係上前數學堂前張sir同我講話下次努力啦,
之後我就係咁喊,
喊左成堂,
好彩Miss Tai冇番,
唔洗上堂,
小息去廁所睇下楠楠穿件衫點樣,
不過果陣都冇講野,
之後想番課室果陣見到關彤喊,
陪佢去廁所果陣,
自己又喊左出黎,
我地都變左喊包啦!!!!
算啦!!
唔講啦!!
放左學同關彤,阿希買完野食同野飲就去左美食廣場,
5點先走,
番到屋企睇左陣'命中注定我愛你',
都睇唔到1集,
因為睇睇下我老豆就番黎,
所以都冇得睇!!!!
P.S.好快就考試啦,
大家加油呀!!! |
| 刊登時間︰2008-05-19 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 84 | » |