*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


Thu 21/2

我都好奈冇打啦,
今日打番先!!!!
首先要係到同阿Lin講對唔住,
阿Lin對唔住呀!!!!
其實今日都冇咩特別事發生,
但係係lunch果時,
Miss Kong無無啦入左黎,
蘇治龍睇緊本YES,
但係佢收唔切,
點知比Miss Kong收左,
本野係容詠彤,
之後Miss Kong問係邊個,
但係冇人答,
Miss Kong就個個問,
問蘇治龍本野係唔係佢,
佢話唔係係人地比佢睇,
之後Miss Kong問係邊個到拎,
佢就話係馬沃成,
馬沃成就話係鄭志華,
但其實鄭志華都冇點過,
之後Miss Kong再問蘇治龍係唔係佢,
佢就話係佢,
但係我覺得佢好慘,
因為死左隻死貓!!!!
放左學Miss Kong上黎問邊個有睇,
之後有好多人出左去,
果d人都要抄論文一次,
而蘇治龍就要抄三次,
真係慘呀!!!
Miss Kong問重有冇人睇過,
之後佢係錦望住我,
一定以為我有睇啦,
因為係棒棒堂封面,
但我好彩今次冇睇炸,
放左學同關彤,阿希去左抽卡同買卡,
之後就去左美食廣場傾談,
傾左好奈,
笑死人啦!!!!
好啦!!
睇'最美麗的第七天'啦,
Bye Bye!!!!

刊登時間︰2008-02-21 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


Fri 1/2

今朝上數學堂,
Miss Tai又冇番,
之後Miss Kong聽到就代左堂,
冇得休息,
之後電腦堂,
小息果時同楠楠落左去食野,
見到阿希同關彤,
食完番課室去物理室,
超悶喎!!!!
英文堂作文,
但係Miss Kong講左d聽日家長日既野,
佢話平均分要56分先合格,
全班最高都係60幾分,
點算呀,
好驚tim!!!!
lunch去睇班際籃球比賽,
今日係3C對3D,
我地班
贏左,
遲d比3E,
不過我諗都冇機會
贏,
因為3E d人好勁架!!!!!!!!
lunch之後上Music,
我地係到玩,
玩左1,
第二堂阿sir播農夫既野比我地睇,
但係我就覺得佢地d歌有d不知所謂,
都冇咩點聽,
但係之後阿sir播左佢表演既片比我地睇,
超正呀,
重有其他隊,
有隊重同張敬軒一齊演出,
不過就麻麻地好睇,
放左學同關彤一齊走,
我地去買冷麵食,
食完去睇下棒棒堂隻碟出左未,
點知睇到上次佢地出果隻碟99,
上次睇到係115,
點解會減左錦多架,
之後去買Monday,
有棒棒堂既文件袋送,
番到屋企睇本Monday見到有講棒棒堂演唱會同霹靂MIT既野,
超正喎,
好彩有買到姐,
番到屋企睇'模范棒棒堂',
係講佢地選二軍,
我睇到阿本同毛弟果到喊左出黎,
因為真係好感動呀!!!!!
之後睇番之前'我愛黑澀會',
係講9妞真心話大公開,
鬼鬼講到好慘呀,
所以我又喊左出黎,
不過我覺得
'模范棒棒堂'感動,
如果未睇就快d睇啦
!!!!

刊登時間︰2008-02-01 10:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 31 日  星期四   陰天


Thu 31/1

今朝上數學堂Miss Tai教左陣書,
之後我地做數果時,
Miss Tai播陳柏宇既歌,
Miss又講d好好笑既野喎,
普通話同英文堂都冇咩特別,
I.H都冇咩特別,
lunch果時去左lobby,
點知有人話比我聽我水樽比人整爛左,
之後唔知點解我喊左出黎,
放左學等關彤同阿希放,
等左好奈下,
原來有人係lunch玩啤牌同有人係男廁打爛玻璃,
佢地放左就釘Board,
5點半先走,
番到屋企又冇得睇'模范棒棒堂'啦!!!!!

刊登時間︰2008-01-31 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


Wed 30/1

今朝上中文堂超眼訓喎,
都冇咩點聽書,
不過都有聽d,
英文堂就冇咩特別,
P.E堂就跳舞,
lunch果時超好笑,
lunch後係數學堂,
但係我地冇上,
因為Miss Tai話佢唔舒服,
所以Miss Tai就播手機d歌比我地聽,
有時播陳柏宇隻碟比我地聽,
超正喎,
放左學釘完Board,
就陪楠楠去睇碟,
之後番到屋企想睇'模范棒棒堂選二軍'果集,
但係睇左d,
就有人番黎,
睇唔到呀!!!!!!!
唔制呀!!!
之後睇左YES果網知道點解YES會係星期二見到,
因為農曆年假期將近,
881期(YES!!)將提早於1月29日(星期二)推出
!

刊登時間︰2008-01-30 09:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 29 日  星期二   陰天


Tue 29/1

今日數學堂上上下,
Miss Tai早退,
中文堂都冇咩特別,
英文堂默書,
默完落禮堂,
今次係向班主任致敬,
我地班睇左我地錄果段片,
我係錦比人笑呀,
超樣衰喎!!!!!
地理堂冇咩特別,
生活教育堂講義工d野,
我地果組有兩個變左人,
就係陳震林同蔡思欣變左鄭志華同杜國賢,
我地果組有一包野食,
不過我地好好人同班d人分享,
由於冇40份,
所以有d人會冇,
這樣我地知道一樣野,
生物堂都冇咩特別,
不過放學果時比人整喊左,
之後好彩有人陪,
冇咩野,
之後去左報紙檔買12月既fans,
但係我地見到YES,
不過唔係上個禮拜果期,
係今舍禮拜果期,
但奇怪既係星期五先會出,
不過有時星期四都有,
但係今日係星期二,
點解會錦快有呢?
我地連OK都見到有呀,
但係上網又未轉喎,
都唔知點解?????

刊登時間︰2008-01-29 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]