*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 3 月 27 日  星期二   陰天


Tue 27/3

補番d相先,






我玩到既公仔,

係錦多!!!
今日都冇咩特別,
放學有比賽我地理win左,
之後6點幾去茶果嶺,
8點幾番到屋企,
今日係錦多!!!!

唔該留C.M!!!!!


刊登時間︰2007-03-27 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


Sun 25/3

今日9點半起身,
之後同阿爸去食野,
食完搭車去AIA,
玩到4點幾,
重以為今日AIA係最後一日,
點知會延至23/4,
得1個公仔,
都唔係好靚,
玩完去接阿媽,
番到屋企4點幾,
聽日先放番d相,
係錦多!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-03-25 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


Fri 23/3

今日中文堂作文,
小息落左去食野,
I.H堂好悶,
不過阿練好好笑,
因為我比佢抄番上次D野,
佢又抄左開放變成開房,
超好笑,
英文堂有小測,
lunch都好悶,
數學堂自修,
又係好悶,
電腦堂又係好悶呀!!!
放學要去開會,
之後見到蘭蘭,阿練,楠楠同王紹鋒,
所以同蘭蘭行到5點幾,
番到屋企睇漫畫,
係錦多!!!!!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-03-23 09:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


Thu 22/3

今日早上要組長去聽野,
好悶呀,
又要做好多野,
音樂堂考唱歌,
我得4分咋,
體育堂同關彤,阿希一姐,
中文堂要寫大綱,
英文堂超,
因為要分組,
有10個人冇組,
之後佢地話抽籤,
叫左阿sie抽,
d男仔又話唔滿意,
真係麻煩呀!!
之後整左好奈,
d男仔話唔鐘意1個男仔,
所以唔同佢一組,
要我地同佢一組呀!!!
我終於睇完本'花樣'啦!!!!
要借比好多人睇呀,
有蘭蘭,關彤,阿希,阿練,大波二同楠楠!!!!
今日又換左部電腦,
換細左!!!!

唔該留C.M!!!!!

刊登時間︰2007-03-22 05:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


Wed 21/3

今日唔洗上VA,
因為Miss Chan冇番,
上中文堂好悶,
上科學堂好好玩,
因為有得玩麵粉,
之後lunch係課室食,
比人屈左要跑社際長跑,
唔制呀!!!!!
英文堂比韓日康話叫我地唔好跟住阿希,
之後咪同佢講我今個月都係第一次同佢行街咋,
放學同關彤一齊行番屋企,
番到屋企4點幾,
好早呀,
今日換左部電腦,
好大部,
好似電影錦!!
我終於知道'十分愛'幾時上映啦,
係19/4上映,
我睇左預告片,
都好好睇,
不過唔想係戲院睇,
我想買碟睇多d!!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-03-21 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]