| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 23 日 星期五  |
| Fri 23/2 |
今朝10點起身,
食野,
食完做功課,
之後4點幾去M記食野,
見到阿雞同dFD一齊,
不過佢見唔到我,
之後番屋企,
又做功課,
做到現在收工,
因為做晒,
不過我冇做星期二交果d,
如果今晚做唔晒,
聽日就冇得去街啦!!!!
星期一就番學啦!!!!
好開心呀!!!!
今日係蘆薈生日,
祝你生日快樂,
愈黎愈靚!!!!
我今日打左電話比你,
不過你冇聽,
所以留左言比,
同你講生日快樂,
不過唔知你聽唔聽到,
聽日都係你生日,
再同你講多次生日快樂!!!
希望你鐘意我送比你既生日禮物啦!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-02-23 11:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 22 日 星期四  |
| Thu 22/2 |
打番琴日,
琴日痴左線,
3點幾先起身,
之後同阿媽,阿爸食元綠壽司,
食完就上姨媽到!!!
今日12點幾起身同姨媽去明苑食野,
之後番屋企做功課,
要快d做晒d功課先得啦!!
係錦多啦!!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2007-02-22 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
| Tue 20/2 |
打番琴日,
琴日12幾起身,
2點幾先食野,
之後就拜年,
6點幾去到舅父到打邊爐,
我今日1點幾先走,
之後12點幾起身,
去旺角飲茶,
之後行左陣街,
番屋企睇'雀聖3',
睇完就食飯,
係錦啦!!! |
| 刊登時間︰2007-02-20 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 19 日 星期一  |
| Mon 19/2 |
打番前日啦,
12點起身,
之後去食元綠壽司,
食完去cinnamoroll買啤牌,
買完番屋企'汁屋',
'汁'到6點幾食飯,
係屋企倒數完,
去維園行花市,
好多人呀,
我原本想買吹氣既珍寶珠,
不過好貴,
所以唔買,
買左枝吹氣'咪',
又買左3隻豬,
好可愛架!!!
4點先番到屋企,
用左25蚊,
原本35蚊,
不過我阿媽係行緊花市既時候'汁'到10蚊,
所以用左25蚊,
我地行完去M記食野,
琴日係錦多,
琴日係年初一,
祝大家新年快樂,
琴日都係12點先起身,
之後d親戚黎拜年,
逗左好多利是,
之後夜晚去沙田拜年,
拜完搭的士去阿婆屋企,
今晚都係阿婆到zzz,
今日係錦多,
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-02-19 01:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 16 日 星期五  |
| Fri 16/2 |
講番琴日,
琴日約左阿希同田杏楠係寶琳地鐵,
之後係調景嶺等阿練,
等左好奈,
唔等啦,
去左黃大仙,
影完相去鑽石山行左陣,
之後打電話比阿練,
佢話唔黎喎,
我冇得睇'惡作劇之吻',
之後去完志蓮淨苑,
去完志蓮淨苑,
去KFC,
食完影貼紙相,
番到屋企4點幾,
今日大家黎晒我屋企食團年飯,
剪左頭髮,
好幾靚架!!!!!!!
唔該留C.M!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-02-16 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 84 | » |