| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 29 日 星期五  |
| Fri 29/12 |
今日11點半起身,
睇'深情密碼',
現在睇到22集,
好緊張呀!!!
好想再租埋其他個幾集,
不過因為就黎考試,
唔比再租!!!!!!
睇完做功課!!!!
唔該留C.M!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-12-29 04:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
| Wed 27/12 |
今日12點半起身,
去味千拉麵到食,
食食下見到d小學老師,
重坐埋我隔離,
楊老師都係到,
之後就番屋企做功課!!!
這三份都是今年收到既聖誕禮物!!!



唔該留C.M!!!!
蘭蘭:
生日快樂!!! |
| 刊登時間︰2006-12-27 03:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
| Mon 25/12 |
今日係聖誕節,
我同阿媽去旺角行街,
行完同埋阿爸一齊行工展會,
不過去到維園,
好多人,
所以都唔入去!!!
之後行SOGO!!!
行完搭690番屋企,
番屋企之前去百街買壽司,
6點幾食!!!

重有今年既聖誕禮物,

好好味呀!!!
祝大家聖誕快樂!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-12-25 08:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| Thu 21/12 |
今日音樂比賽,
我地班贏左亞軍,
我地o晒嘴喎!!!
放學之後去食壽司,
食完壽司同阿希,關彤and毛毛康行街!!
我同關彤行到3點番學校,
之後行去地鐵,
Miss Tai話毛毛康同阿Lin上堂唱歌好襯,
我地話唔係,
之後講左d野,
不過唔係到講!!
去藍田聽講座,
好悶呀!!
上次去匯知好玩d!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2006-12-21 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
| Wed 20/12 |
今日中文堂小測,
科學派小測,
我29分,
唔合格呀!!!
之後英文堂,
又要默書,
數學原本都要測,
不過又改左放完假先測,
放學等關彤同阿希,
等到6點2,
之後走!!
番到去屋企'浪漫滿屋'做完啦!!!
聽日音樂比賽,
我覺得我班唔會贏,
因為我地班唱既歌會太out!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-12-20 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 84 | » |