| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 11 日 星期一  |
| Mon 11/12 |
今朝阿sir要我地打呔,
比阿sir叫左去參加比賽,
超無奈喎!!
生活教育堂果時,
落禮堂聽談戀愛的心態,
之後睇片,
d女仔講野超姣!!
家政堂,
要整燒賣,
要買蝦仁,
但蘭蘭買左蝦米,
好彩有人比我地,
如果唔係就冇得煮啦!
原本放學要去計分,
但係我係librarian要當值,
阿希要領袖生開會,
我叫佢開完會去圖書館找我,
但係我等到5點,
等唔到佢,
就上去5樓找佢,
之後又見唔到佢,
落番3樓,
走果時又去多次5樓,
但係都唔見佢,
之後係1樓見到Miss梁,
就話比佢聽見唔到阿希,
Miss梁就話見到Miss Lau好早落左黎!!
Miss梁話叫我計,
但我想走,
因為好夜,
之後我話聽日先計!!!!
唔該留C.M!!
|
| 刊登時間︰2006-12-11 10:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
| Sat 9/12 |
今朝10點起身,
食壽司,
1點幾又食壽司!!!
今日陸老師結婚,
新婚快樂呀!!
|
| 刊登時間︰2006-12-09 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
| Fri 8/12 |
今朝中文默書,
都識,
不過得94分,
都好好,
之後I.H,
終於都唔洗,
見習老師上,
上英文堂又默書,
都識,
唔知會唔會100分呢!!
番到屋企,
8點幾,
整草餅!
應該好好味呀!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-12-08 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| Tue 5/12 |
今日放左學之後,
中史小測呀!!!
唔識呀!!!
一定唔合格啦!!!!
測完之後,
去計秩序比賽d分,
我地班得59分,
超低呀!!!
計完,
關彤喊,
唔知做咩呢?????
我番到屋企都6點3,
只係睇得一半'浪漫滿屋',
今晚有得出街食,
超好呀!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-12-05 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
| Fri 1/12 |
今日12月啦!!!!
上中文堂背書,
第一次唔識,
不過第二次識,
唔洗抄書!!!
之後I.H,
又見到個男人婆,
又柒喎,
超想打佢呀!!!!
英文堂,
阿sir痴左線,
係錦罰人企!!
數學堂,
派統測卷,
超驚,
因為Miss Tai話順序派,
但好彩,
第一個係派比我,
我係第一,
不過有一個同我同分,
所以有有兩個第一!!
電腦堂,
Miss冇番,
我地係到play msn!!!
放學之後我同阿希陪關彤做'自我改進',
做到5點,
之後去canteen食野
見到Miss韓,
我地ling左份中史野黎溫,
但係Miss韓見唔到我地,
食完野走人!!!
阿希行路番屋企,
所以唔同路,
我就同關彤去奇趣買野,
又睇唔想買咩,
之後想走,
關彤就見到d靚野,
就買左啦!!!
今晚打邊爐,
又暖,
又好味!!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-12-01 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 84 | » |