| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 30 日 星期四  |
| Thu 30/11 |
今朝中史堂,
冇帶書,
比Miss記左個名,
今個月比老師記左4個名!!!!
之後music堂考試,
抽中我,
我得8分,
加埋上次共31分!!!!
放學之後我同阿希陪關彤做'自我改進',
做到5點,
去飯堂,
見到Miss韓,
佢話我地係到吹水,
唔溫中史,
之後我地咪走人,
原本韓日康話比d野我地睇,
但係又睇唔到!
不過佢話好好笑喎!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2006-11-30 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
| Wed 29/11 |
今朝上視藝,
超悶!!!
之後上中文堂冇帶書同筆記,
科學堂做練習,
超悶呀!!!!
lunch果時,
上番去穩阿希同關彤
企左係2E班門口,
點知黃美玲問我,
係唔係E班,
我話唔係,
之後佢話唔係E班唔好企係到,
佢都痴線,
'穩'人都唔比,
之後咪番左課室,
比劉祥威話我,
整到我喊,
到上堂番課室比江浩榮話,
我又喊,
放學之後科學統測,
係禮堂架!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-11-29 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
| Tue 28/11 |
今朝數學派測驗卷,
我72分,
都好好啦!!!!!
之後上英文堂,
檢查功課,
我冇做,
比佢記左個名,
今年比佢記左三個名,
好慘呀!!!
上科學堂,
Miss Wang係錦'薯',
一日起碼薯左多過10次!!!!
lunch之後上地理,
超悶呀!!!
放學要數學小測,
希望唔好唔合格啦!!!
今朝原本要同阿希宣傳,
不過又唔洗啦!!
好開心呀!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2006-11-28 06:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
| Fri 24/11 |
今朝中文默書,
我95分,
好彩,
之後I.H,
有個見習老師,
超柒,
佢係女仔黎,
不過佢入黎我地以為佢係男仔,
佢講書又悶,
好心唔好做老師啦!!!!
佢同我地講,
話你係唔係覺得我講書好悶呀,
好悶錦你出黎教,
佢到白痴架!!!
佢鬧完人,
之後會合咀,
鬧人又樣衰喎!!
放小息之前,
佢叫我地做P.9,
我話唔做!!!
下倨禮拜又係佢上I.H,
超想打爆佢呀!!!
之後英文堂,
要小測,
測左兩堂,
lunch之後係數學,
又要小測,
測左一堂!!
之後兩堂電腦!!
上室去家政學會,
我同阿丘一組,
不過佢冇黎,
所以得我一個人一組,
可以食十幾隻餃子,
原本14個人,
得番9個人,
好彩Miss Kwok幫我,
我先可以快d!!!
唔該留C.M!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-11-24 07:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
| Thu 23/11 |
今朝番學果時,
去到百街,
才知道自己冇帶P.E 3,
之後叫阿ma番屋企ling,
好彩第一堂d校工拎上黎比我,
唔知邊個寫左我係2C呢??
上音樂堂,
鄭sir話我地班音樂比賽唱'生命有價',
我地話唔係嗎,
超out喎!!
上P.E堂,
做掌上壓,
我做到10下果時,
陳凱琪停留左,
話我做錯,
之後我 ,
話唔做呀!!!
關佢得事咩,
佢又唔係同我一組,
方詠霞先係!!!
害到我做左10下!!
我上年都好多下架!!!
之後佢話叫我寫12下,
我話唔洗!!
放學之後去左電腦室,
找野,
之後同關彤,阿希去小食部買野食,
食完走,
番到屋企都5點半!!!!
唔該留C.M!!!! |
| 刊登時間︰2006-11-23 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 84 | » |