*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


Thu 30/11

今朝中史堂,
冇帶書,
Miss記左個名,
今個月比老師記左4個名!!!!
之後music堂考試,
抽中我,
我得8,
加埋上次共31!!!!
放學之後我同阿希陪關彤做'自我改進',
做到5,
去飯堂,
見到Miss,
佢話我地係到吹水,
唔溫中史,
之後我地咪
走人,
原本韓日康話比d野我地睇,
但係又睇唔到!
不過佢話好好笑喎!!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2006-11-30 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 29 日  星期三   陰天


Wed 29/11

今朝上視藝,
超悶!!!
之後上中文堂冇帶書同筆記,

科學堂做練習,
超悶呀!!!!
lunch
果時,

上番去穩阿希同關彤
企左係2E班門口,
點知黃美玲問我,
係唔係E,
我話唔係,
之後佢話唔係E班唔好企係到,
佢都痴線,
''人都唔比,
之後咪番左課室,
劉祥威話我,
整到我喊,
到上堂番課室比江浩榮話,
我又喊,
放學之後科學統測,
係禮堂架!!!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2006-11-29 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 28 日  星期二   陰天


Tue 28/11

今朝數學派測驗卷,
72,
都好好啦!!!!!
之後上英文堂,
檢查功課,
我冇做,
比佢記左個名,
今年比佢記左三個名,
好慘呀!!!
上科學堂,
Miss Wang係錦'',
一日起碼薯左多過10!!!!
lunch之後上地理,
超悶呀!!!
放學要數學小測,
希望唔好唔合格啦!!!
今朝原本要同阿希宣傳,
不過又唔洗啦!!
好開心呀!!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2006-11-28 06:25 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 24 日  星期五   晴天


Fri 24/11

今朝中文默書,
95,
好彩,
之後I.H,
有個見習老師,
超柒,
佢係女仔黎,
不過佢入黎我地以為佢係男仔,
佢講書又悶,
好心唔好做老師啦!!!!
佢同我地講,
話你係唔係覺得我講書好悶呀,
好悶錦你出黎教,
佢到白痴架!!!
佢鬧完人,
之後會合咀,
鬧人又樣衰喎!!
放小息之前,
佢叫我地做P.9,
我話唔做!!!
下倨禮拜又係佢上I.H,
超想打爆佢呀!!!
之後英文堂,
要小測,
測左兩堂,
lunch之後係數學,
又要小測,
測左一堂!!
之後兩堂電腦!!
上室去家政學會,
我同阿丘一組,
不過佢冇黎,
所以得我一個人一組,
可以食十幾隻餃子,
原本14個人,
得番9個人,
好彩Miss Kwok幫我,
我先可以快d!!!

唔該留C.M!!!!!!

刊登時間︰2006-11-24 07:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


Thu 23/11

今朝番學果時,
去到百街,
才知道自己冇帶P.E 3,
之後叫阿ma番屋企ling,
好彩第一堂d校工上黎比我,
唔知邊個寫左我係2C??
上音樂堂,
sir話我地班音樂比賽唱'生命有價',
我地話唔係嗎,
out!!
P.E,
做掌上壓,
我做到10下果時,
陳凱琪停留左,
話我做錯,
之後我,
話唔做呀!!!
關佢得事咩,
佢又唔係同我一組,
方詠霞先係!!!
害到我做左10!!
我上年都好多下架!!!
之後佢話叫我寫12,
我話唔洗!!
放學之後去左電腦室,
找野,
之後同關彤,阿希去小食部買野食,
食完走,
番到屋企都5點半!!!!
唔該留C.M!!!!

刊登時間︰2006-11-23 08:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]