| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
| Thu 1/2 |
今日上體育堂,
打左陣籃球,
之後又玩閃避球,
下星期唔洗上P.E堂!!
好開心呀!!!
lunch,
佢地玩d好無聊既野,
又變態喎!!!
放學之後又抽咭,
蘭蘭又好似前日錦唔想要果d唔要,
好彩吳鎮榮比左d錢蘭蘭係錦抽,
最終都抽到佢想要既明星!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-02-01 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 31 日 星期三  |
Wed 31/1  |
今日超唔開心,
上中文堂,
就黎小息韓日康跌左筆袋,
佢屈我話我整跌,
整到我喊,
上科學堂去toliet,
見到佢,
之後上英文堂韓日康話點解唔見左錦多筆,
佢就話xxx,
即係話緊我姐,
之後我又喊,
又去toliet,
四樓唔去得,
去左三樓,
佢見到我喊,
超樣衰喎!!!
這兩日比同一個人屈左三次,
一次琴日話我畫我書包,
我都唔會錦衰畫人書包,
就算果個人係我好憎,
我一定唔會錦做,
再加上,
我去地理室果時都唔見有粉筆印,
之後佢番黎話我畫佢書包!!
放左學去家政學會,
整到5:30,
之後番屋企睇'My Girl至愛大話精'既大結局!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-01-31 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 30 日 星期二  |
| Tue 30/1 |
今日早會阿肴問我點解有個蛋糕,
我話有咩,
先想起今日你阿Bell生日,
生日快樂,
又大一歲啦!!
上Miss Tai堂佢又話我地,
上普通話堂Miss Choi又話我地,
之後上科學又比人話,
d女老師都唔知係唔係更年期,
放學之後,
同關彤,阿希,蘭蘭行新都,
係錦抽卡,
傻左呀!!!!
唔該留C.M!! |
| 刊登時間︰2007-01-30 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
2007 年 1 月 26 日 星期五  |
| Fri 26/1 |
今日上中文堂,
韓日康唔知係唔係興奮過渡,
係錦唱歌,
我知你好開心,
不過都唔好興奮過渡,
係錦唱歌,
做左大口仔二世,
上I.H要同陳凱琪調位,
次次都係佢要我調位,
上英文堂默書,
lunch去換書籤,
之後上數學堂,
上完上電腦,
上完等埋阿希,關彤,陳婷一齊去圖書館開party,
玩遊戲,
超無聊,
玩完食野,
有pizza,咖哩角,串燒,等等,
食完抽獎,
抽到本簿,
之後又有一個係做野做得多先有既禮物,
我同陳婷都有,
之後走,
阿希,關彤蘭蘭都未走,
之後一齊走,
行到一半睇到有人咩咩,
係地鐵停留左好奈,
我就走先,
番到屋企都6點8,
之後又去食pizza hut,
我超飽,
頭先先食完pizza又食pizza,
又唔比我飲野,
之後佢地去明苑叫杯野飲比我!!
唔該番C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-01-26 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 84 | » |