| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
| Tue 20/3 |
今日數學堂都冇咩特別,
英文堂睇戲,
普通話堂Miss Choi冇番,
之後科學堂有d悶,
lunch後上地理,
不過唔係去地理室,
係課室上,
之後上中央,
放學同關彤,阿希,韓日康去行街,
5點番到屋企!!!
係錦多!!!
唔該留C.M!!!
|
| 刊登時間︰2007-03-20 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
| Mon 19/3 |
今日都冇咩特別,
中文堂分組k野,
不過我地係到玩同講野,
所以要最遲先走得,
要5點9先走得,
之後同蘭蘭一齊行,
見到阿練同楠楠,
之後又見到李sir,
講左陣野,
就去漫畫X獵人到買野,
買完野,
就去慧安園行下,
之後係錦抽咭,
痴左線,
因為見到一張咭,
所以就係抽,
抽左好多張,
一d同之前一樣,
比左5張蘭蘭,
番到屋企都6點!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-19 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
| Sat 17/3 |
今朝10點幾起身,
之後11點幾去食元綠壽司,
食完番屋企睇書,
原來本書都幾好睇架,
好彩冇買錯姐,
今晚要出去食飯,
因為大伯生日,
一陣細姑姐同我一齊出去,
係錦多!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-17 03:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
| Fri 16/3 |
今朝阿練冇番,
所以我都好悶,
今日蘭蘭比左d卡我,
多謝呀!!!蘭蘭!!!!
今次I.H堂唔洗調位,
不過蘭蘭就坐係我隔離,
到左lunch之後,
阿練番黎,
數學堂唔洗錦悶啦!!!
放學之後,
原本同蘭蘭一齊去買書同還書,
不過佢唔得閒,
所以自己去,
遲d睇下好唔好睇先,
今日係錦多!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-16 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
| Thu 15/3 |
今日數學堂Miss Tai冇番,
之後黃聰仁代堂,
我地講野,
佢記個名比李sir,
李sir黎找我地,
鬧我地,
之後都冇咩特別,
放學同關彤,蘭蘭行街,
點知關彤比Miss Kouk收左本漫畫,
之後去慧安園還書,
去完去新都抽卡,
買海報,
之後去睇花樣少年少女寫真書,
好想買,
等我想下聽日買唔買先,
係錦啦!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-03-15 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 84 | » |