❤`RikK0*s W0r1d*x]
你的關愛與眼神怎可取替...
誰會以真心的對我`如若說出口可信麼??!
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈
絕對貪玩`喜愛浪漫
愛小小野蠻:)
yuki418
暱稱: `♥-R1kKo x婷`;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
今日幾多號??幾時到我生日架!!?
1齊玩砌圖la`:)
最新文章
2008-12-24
1111/2008`
2008-11-07
5-6/11/2008
04/11/2008`!v!
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
CSC81
maibo
niki88
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

Bab1`be Happiiiiii;]



學日文的第一天`:) R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

等左咁耐o既7月16號終於到了...
終於可以上第1堂日文班了:)
同敏1齊搭車`哈哈... 佢今次要等我
去到新墟`太肚餓...
去左7-11食少少野-v-
(雖然已經差唔多遲到@@)
食完就去仁愛堂喇`
遲左幾分鐘...入到去o哂`已經有勁多人o係度@@
估唔到會有咁多人- -
1開始佢要我地自我介紹..
講升Form幾...同埋點解要學日文-->無奈
我是但講左d野@@
講哂之後佢比左入note我地`
第一堂佢淨係教我地5個音...
但我估唔到片假名同平假名要同步進行-v-
即係雖然5個音`但要學10個日文字=.=
同埋羅馬字`即係日文歌d英文拼音...
有個白痴問我點解學日文要寫英文字"笑死左
仲要我地出去寫番d日文字...
我好唔好彩咁比佢點中左-v-
好彩係簡單d果隻...  否則死梗a_a
佢話下堂教多d...都唔知背唔背得哂添啦!!
不過個呀Sir好好笑..好好人^.^
好期待下堂`:)

下個禮拜1就整野食喇`
希望唔會好難食la...
但要同d 8,9歲o既朋友1齊學`a_a
無奈-v-

發表時間:2008-07-19 12:22 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



敏`生日快樂!!! R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

Hapiiii B-day to Siu Man*
敏生日`大鬼哂...
晨早流流打比人
3:00pm唱K   wif Man`Eva`Sze and Gigi :)
但我1點幾去左Trendyland揀禮物比敏-v-
本來以為會睇好耐`點知好快比我揀到@@
果1刻唔知開心定無奈- -因為要呆等個幾鐘!!
So唔買住...行左1陣i.d.c.先番去買果份禮物...
之後就搭的士去Neway...壽星女要你等唔好意思ar
不過我地早到左...Eva玩PS3`無野講-V-

入到K房就即刻狂唱唱唱唱唱度未停`HAHA
唱唱下叫Sze and Eva陪我去wash room`其實去攞蛋糕
計劃成功!!呵呵^0^ 人生最成功o既1件事呢!!
食埋buffet... eva攞左好多蠔;Gigi攞左好多蝦同蜆
我同敏出度去`乜都無哂@@好彩只係比佢地攞哂!!
eva佢地仲要飛蟹-v-  o係正我地房門口o既中間`
食到用左好多碟,,,將d碟放哂o係枱底@@
唱到8點走佬...多謝敏`生日都要比$250...請我地唱k
So, 我只係比40幾蚊就可以了^0^


唱完K諗住睇Wanted或者Hancock`
但個個都話唔睇...想番屋企/3\
最後竟然去左我地第2個家----冒險樂園!!
Eva+Gigi簡直勁到飛起ar!!
玩到10點3度番屋企`:)
回家後hea左好耐...3點幾先訓@@


p.s.
你兩個唔好咁衝動住`同佢傾下比較好...
迫佢只會令佢更加唔肯講....

發表時間:2008-07-14 11:36 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Bab1`be Happiiiiii;]



屯下的惜別會` R1kko的qooza是沒分類的!記得唷><

05-07-2008

R1ko期待左好耐既惜別晚宴終於o係琴晚完滿結束喇!!
真係好hapiii`
見番好多同學ar!!


搭的士wif敏...7蚊雞only ;)
過到去見到Miss Lam喺招待處`佢同我&敏講"唔洗睇飛la...認得你地架喇`乖架ma!!
之後就直接入去坐...1入到去就人人有袋禮物喇>.<
仲要貼埋名`辛苦哂了!!
<---禮物...個杯好令架0v0"
等左好耐都未開始@@我地1直玩彭子麒`呵呵!!
玩玩下司儀(令令o既鄒老師)話抽獎...每圍都有幾隻公仔...用黎抽獎`
riko好好彩咁中獎ar=)
<---rikoの獎品`cute o既poohpooh..
之後係咁播以前d相...
有d真係好好笑`
等8點幾先上第1碟餸`但張飛係話9:30完囉-v-
1路食..1路抽獎 `再1路搞gag`
食食下肥蔡攞左個cheap獎=.=都唔知點玩@@
過多陣`Lilian都攞埋獎`係1隻狗o既公仔=)
都係我地果圍枱架!! So lunky...
彭子麒同張永昕成晚搞搞震`
[彭生你下次唔好再倒水喇xdxd ]
heahea下已經9點幾喇`時間過得真係好快`
敏無啦啦攞左我抽獎張野`點知佢1攞..........
我中左獎@@大家估下係咩....(提示:家庭用品`都幾重要)
比5秒大家估估"
5....
4....
3....
2....
1....
叮!!  時間到!
你地估都估唔到學校會送電飯煲...仲要比riko中左囉!!
當時我地全圍枱o既人o 哂@@
敏...你真係好好運`比你[店]一[店]就中左= =
<=====這就是riko中的獎-v-
無奈`住在天水圍o既我當時第1時間係諗:"死!! 點攞番屋企呢!?"
果陣都唔知應該開心定點好a_a
食到咁上下`就去影相....

↑  Mr Lee & lilian & riko & suki & nicky & gigi & sze & eva &Betsy` 好耐無見Mr lee..佢退休了


↑石老師^^ & nicky & riko & suki & 小明 & betsy & sze & gigi & eva lilian`:)

↑石老師& Suki & riko`:)


↑Eva & lilian & betsy & riko & suki &文Sir &   小明=)



↑eva & riko & suki & Miss Tso & betsy:)

<----黃日明 & riko & Suki`
跟住黃日明比左佢手提我地`@@
最後o係門口影大合照^^

之後大家都1齊走了`
唔該哂肥蔡幫我攞個電飯煲攞到我同Sammy上西鐵...真的很重`
辛苦哂!!
肥蔡同我講左1句野令我無奈`成個呀爸咁^^
肥蔡!!多謝關心喇`
Sammy好好人...送左大大個minnie比敏`
敏總算有野攞番屋企-v-

各位同學&老師...有機會再見!!

不經不覺`
敏快生日了`:)

發表時間:2008-07-06 04:01 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]